کد خبر: 874757
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
تحقيقات درباره پرونده دختري كه مدعي است در بزم شبانه به او تعرض شده از سوي مأموران پليس در جريان است.
به گزارش خبرنگار ما، مردادماه امسال، دختر 21 ساله‌اي به نام لادن به اداره پليس تهران رفت و در طرح شكايت خود گفت: «چند روز قبل سوار خودروي دوستم پريناز بودم كه مرا به مهماني شبانه در ويلايي در گيلاوند دعوت كرد. در مسير به خاطر سرعت زياد تصادف كرديم و خودروي پريناز خسارت زيادي ديد، اما خودمان آسيبي نديديم. من كه به خاطر تصادف به شدت ترسيده بودم از رفتن به مهماني منصرف شدم، اما به خاطر اصرارهاي او دوباره راضي به رفتن شدم. به ويلا كه رسيديم،10‌دختر و پسر جوان آنجا بودند كه هيچ كدام از آنها را نمي‌شناختم. نيمه‌هاي شب از پريناز خواستم به تهران برگرديم. او نوشيدني تعارف كرد و خواست آنرا بخورم و بعد راه بيفتيم. وقتي آنرا خوردم بيهوش شدم و ساعتي بعد كه بهوش آمدم متوجه شدم چند پسر جوان. . . . » شاكي در ادامه گفت: «بعد از آن مي‌خواستم فرار كنم كه پريناز دستم را گرفت و اجازه نداد از ويلا خارج شوم. سپس دو نفر از پسرهاي جوان مرا به شدت كتك زدند و دست و پايم را بستند و به طبقه بالاي ويلا بردند. يكي از آنها مرا تهديد به قتل كرد و گفت: همين‌جا خاكت مي‌كنم. 
بعد از آن طلاهايم به مبلغ 5ميليون تومان را سرقت كردند و رهايم كردند. در همان حالت با پليس تماس گرفتم و مي‌خواستم آدرس ويلا را براي پليس بفرستم كه يكي از پسرها آمد و گوشي را از دستم گرفت و پريناز هم آدرس را از گوشي‌ام پاك كرد.»
با شكايت دختر جوان، پريناز 23 ساله بازداشت شد و بنا به تأييد آثار ضرب و جرح روي بدن شاكي از سوي پزشكي قانوني، پرونده براي تحقيقات بيشتر به شعبه 11 دادگاه كيفري يك استان تهران فرستاده شد. در اولين جلسه تحقيق كه به رياست قاضي متين راسخ برگزار شد پريناز در توضيح گفت: «آن شب لادن به ميل خودش به مهماني آمد و مهماناني كه آن شب دعوت بودند همه از دوستان قديمي‌ام بودند و آنها را مي‌شناسم. در آن مهماني كسي لادن را آزار نداده است.»
بعد از اين توضيحات هيئت قضايي دستور بازداشت سعيد و ديگر افراد شركت كننده در مهماني را براي تحقيقات بيشتر صادر كرد. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار