کد خبر: 874663
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
رئیس کل دادگستری استان اردبیل:
رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: دعوت به صلح و سازش برگرفته از فلسفه قیام عاشوراست که در این زمینه نیاز است اعضای شورای حل اختلاف اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی در جمع اعضای شوراهای حل اختلاف استان اردبیل اظهار داشت: دعوت به صلح و سازش برگرفته از فلسفه قیام عاشورا است که در این زمینه نیاز است اعضای شورای حل اختلاف اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی افزود: اصلاح امور مسلمانان و امر به معروف و نهی از منکر از مهم‌ترین وظایفی است که ما بر عهده داریم و همواره این موضوع باید مورد توجه اعضای شورای حل اختلاف باشد تا با تبیین نهضت قیام عاشورا و امر به معروف و نهی از منکر، اخلاق‌مداری، صرفه‌جویی و حفاظت از بیت‌المال راه صحیح را به مردم نشان داده و در این راستا گام بردارند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: تلاش دستگاه قضائی نیز این است که با کاهش حجم پرونده‌های قضایی و صلح و سازش در اجرای پرونده‌ها به این مهم دست یابد و  علاوه بر آن نیز شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی و کاهش اثرات منفی و زیان‌بار در این زمینه باشیم چرا که اختلافات زمینه‌ساز و بستر بسیاری از مشکلات در جامعه است.

قاصدی بیان کرد: عملکرد و اقدامات شورای حل اختلاف نقش و تاثیر به سزایی در کاهش پرونده‌ها داشته و در این حوزه مهم و موثر بوده که انتظار می‌رود با توجه به این ماهیت اعضای شورای حل اختلاف استان تلاش‌ها و عملکرد خود را بیش از گذشته تداوم بخشند.

وی تصریح کرد: امید ما این است که بتوانیم با اقدامات و تلاش‌های انجام یافته امنیت و آرامش را در جامعه فراهم کرده و بسترهای مناسبی در این زمینه به وجود آوریم که در این زمینه همدلی و وحدت متولیان امر و مسئولان مربوطه امری لازم و ضروری است و نیاز است این مسئله را مورد توجه قرار دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر