کد خبر: 874662
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
سرپرست استانداری اردبیل:
سرپرست استانداری اردبیل گفت: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اختصاص ۵۲۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی به پارک علم و فناوری استان اردبیل موافقت کرد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اقبال عباسی در دیدار با مسئولان استانی در اردبیل اظهار داشت: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری موافقت خود را در ارتباط با اختصاص 520 میلیارد ریال اعتبار عمرانی به پارک علم و فناوری استان اردبیل اعلام کرده است.

وی گفت: با پیگیری استانداری اردبیل و تلاش مسئولان پارک علم و فناوری، موافقت اختصاص 520 میلیارد ریال اعتبار به منظور انجام فعالیت‌های عمرانی از وزارت علوم تحقیقات و فناوری به دست آمد که به طور حتم در رشد و ارتقای استان اردبیل بسیار مثمرثمر و نتیجه‌بخش خواهد بود.

سرپرست استانداری اردبیل بیان کرد: در صورت تصویب نهایی این اعتبار در سازمان برنامه و بودجه، پارک علم و فناوری استان اردبیل در 5 سال این اعتبار را جذب و  ساختمان های مورد نیاز را احداث خواهد کرد که پیگیری‌های لازم در این زمینه با جدیت ادامه دارد و امید داریم بتوانیم با اقدامات انجام یافته هر چه سریع‌تر به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

عباسی بیان کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی برای ما از اولویت‌ بسیار بالایی برخوردار است که در این زمینه باید مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مربوطه نیز اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانیم با همکاری و مشارکت همدیگر به تمامی اهداف خود در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری دست یابیم.

وی تصریح کرد: اختصاص اعتبارات مورد نیاز و کافی نیز با هدف توسعه و پیشرفت اقتصادی برای ما از اولویت بالایی برخوردار است چرا که بیشتر مطالبات مردمی به این مبحث مربوط است و مردم در این زمینه می‌خواهند هر چه سریع‌تر مشکلات خود را حل کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر