کد خبر: 874630
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز خبرداد
رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز گفت: تیم خبری اصحاب رسانه استان البرز جهت پوشش کنگره عظیم اربعین در ایام اربعین حسینی به کشور عراق اعزام می‌شوند.

ابراهیم نوروزی گفت: پیرو انعقاد تفاهم‌نامه بین سازمان بسیج رسانه و ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مقرر شد تیم خبری از اصحاب رسانه در ایام اربعین حسینی به کشور عراق اعزام شوند.

وی افزود: در ایام منتهی به اربعین حسینی در فاصله زمانی 10 تا 19 آبان ماه سال جاری، اعزام دو تیم خبری شامل: خبرنگار، عکاس، تصویربردار و تدوینگر به نجف اشرف و کربلای معلی انجام می‌شود.

نوروزی فر اظهار داشت: این تیم خبری وظیفه تهیه گزارش‌های خبری مکتوب و تصویری از ستاد مرکزی عتبات عالیات مستقر در عراق، حضور مسئولان و زائران بازدیدکننده البرزی از موکب‌های استان البرز در مسیر راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی را بر عهده‌دارند.

وی همچنین بیان داشت: تأمین امکانات و تجهیزات موردنیاز تهیه خبر و گزارش تصویری بر عهده افراد اعزامی و مسئولیت نگهداری آن‌ها نیز بر عهده خبرنگاران است.

نوروزی فر در رابطه با شرایط حضور خبرنگاران خاطرنشان کرد: لیست نفرات اعزامی پس از ثبت‌نام و اعلام آمادگی همکاران در کمیسیون مشترک سازمان بسیج رسانه و ستاد بازسازی عتبات عالیات، بررسی و بر اساس شرایط افراد و موقعیت ویژه کشور عراق انتخاب گردیده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان در خصوص استقرار تیم خبری عنوان کرد: قرار بر این شد که یک تیم خبری چهار نفره در نجف اشرف مستقر باشند و سایر اعضای گروه خبری، به‌صورت ترددی مسیر نجف اشرف به کربلای معلی را به‌وسیله یک دستگاه خودروی در اختیار پوشش دهند و امکان جابجایی در هر دو شهر نیز امکان‌پذیر است.

وی در پایان یادآور شد: افراد اعزامی باید بر اساس تاریخ پیش‌بینی‌شده حدود 10 آبان آماده اعزام باشند و تاریخ بازگشت نیز حدود 19 آبان پس از پایان مراسم اربعین حسینی طبق نظر مسئولین ستاد مستقر در عراق تعیین خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار