کد خبر: 874624
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس:
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه رونق روستاها باید دنبال شود، گفت: مهاجرت معکوس امکان‌پذیر است.
سیدحسن حسینی‌شاهرودی در جمع مردم کردآباد میامی با بیان اینکه دولت قادر به ایجاد شغل نیست؛ بلکه مسیر را برای مردم هموار می‌کند، اظهار کرد: دولت با تقویت کارگاه‌های کوچک به دنبال رونق روستاها است.

وی با بیان اینکه شوراها به‌عنوان نمایندگان مردم باید به‌صورت مستقیم برای رفع مشکلات وارد عرصه شوند و از آنچه در کشور رخ می‌دهد، باخبر باشند، بیان کرد: به‌منظور توانمندسازی جوامع بومی و محلی اعتبارات خوب با وام‌های مناسب برای روستایی‌ها در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی افزود: روستاهای کردآباد، ری‌آباد و بکران اغلب دارای جمعیت مهاجر هستند که باید شرایطی را فراهم کنیم تا جوان‌هایی که به شهرها مهاجرت کرده‌اند، به روستای خود بازگردند و شاهد ایجاد مهاجرت معکوس باشیم؛ بدین منظور باید در وهله نخست ارتباط شورا با فرمانداری و جهاد کشاورزی تقویت شود.

حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه باید از امکانات و شرایط موجود حداکثر استفاده را برد، ادامه داد: اگر از امکانات موجود در روستا استفاده نکنیم و از مشاوره افراد نخبه بی‌بهره باشیم، روستاها و شهرهای دیگر از فکر دیگران بهره‌مند خواهند شد؛ نباید گله‌مند باشیم که چرا دولت شغل ایجاد نمی‌کند، باید آستین را بالا زد و خودمان همت کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر