کد خبر: 874623
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
اداره کل اموزش وپرورش گلستا ن
رییس اداره مشارکت های مردمی ومدارس غیر دولتی اموزش وپرورش گلستان از اجرای طرح بسته حمایتی وخدمات ا موزشی در بین 13 هزار و170 دانش اموز خبر داد

احسان گوهری‌راد در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت؛: خوشبختانه با ساماندهی خوب در آموزش و پرورش استان گلستان، کمبود نیروی فرهنگی در سطح استان و به ویژه شهرهای استان مرتفع شد و در حال حاضر در این زمینه مشکلی نداریم.

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی و مدارس غیردولتی اداره کل آموزش و پرورش گلستان افزود: در راستای عدالت آموزشی در سطح استان، به ویژه روستاها و مناطق محروم، سیاست آموزش و پرورش استفاده از بهترین معلمان در این مناطق است. گوهری راد تصریح کرد: بر این اساس چند سالی است در قالب بسته حمایتی خرید خدمات  آموزشی از مدارس غیردولتی در  مدارس استان گلستان اجرا می‌شود.

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی و مدارس غیردولتی اداره‌کل آموزش و پرورش گلستان یادآور شد: در سال گذشته, 13 هزار و 170 دانش آموز تحت پوشش بسته حمایتی خرید خدمات آموزشی قرار گرفتند، که از این تعداد 12 هزار دانش آموز در مدارس دولتی مناطق محروم و روستاها بوده و یک‌هزار نفر به علت شدت تراکم بالای دانش آموزان شهری به مدارس غیردولتی منتقل شدند.

وی افزود: بر این اساس تامین نیروی انسانی مدارس دولتی در مناطق دور افتاده استان از طریق خرید خدمات از مدارس غیردولتی انجام می‌شود و شهریه آن توسط دولت تامین می‌شود. در این بسته نیروهای خوب فرهنگی دارای مدرک تحصیلی بالا انتخاب شده و بعد از گزینش در مناطق دور افتاده به‌کارگیری می‌شوند.

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی و مدارس غیردولتی اداره‌کل آموزش و پرورش گلستان گفت: با اجرای این طرح بیش از 90 درصد در کیفیت و وضعیت آموزشی در مناطق دور افتاده تحول ایجاد شده و با توجه به بودجه تنظیم شده این روند در برنامه ششم نیز ادامه خواهد داشت.

.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر