کد خبر: 874330
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰
معاون بنیاد مسکن لرستان از پرداخت تسهیلات نوسازی مسکن به واحدهای روستایی استان خبر داد.
کامران امیری با بیان اینکه تاکنون ۱۰۰هزار و ۲۷۴ واحد مسکونی در لرستان مقاوم سازی شده است، گفت: تسهیلات نوسازی و مقاوم‌سازی مسکن به واحدهای روستایی استان پرداخت می‌شود.

وي افزود: امسال از اعتبارات سال 95 شش هزار و 800 واحد سهمیه برای استان پیش‌بینی شده که از این تعداد 3 هزار و 55 واحد ابلاغ شده است.

اميري ادامه داد: تسهیلاتی که برای نوسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی پرداخت می‌شود در دو سقف 18 و 20 میلیون تومانی است، 18 میلیون تومان به افرادی پرداخت می‌شود که زمینی برای احداث مسکن دارند و 20 میلیون تومان برای واحدهای قدیمی و فرسوده‌ای پرداخت می‌شود که نیاز به نوسازی مجدد دارند که در این بخش متقاضیان باید مباحث مرتبط با انرژی را نیز رعایت کنند.

معاون بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن لرستان دوره باز پرداخت وام‌های نوسازی واحدهای مسکونی را 15 ساله دانست و عنوان کرد: سه سال مشارکت مدنی و 12 سال فروش اقساطی است، نرخ سود این تسهیلات نیز 5 درصد است.

این مسئول بیان کرد: هم اکنون در هر شهرستان متقاضی مراجعه کند تسهیلات پرداخت می‌شود و از آنجا که بانک‌ها ضامن معتبر می‌خواهند ممکن است برخی متقاضیان در این بخش با مشکل مواجه شوند.

امیری مجموعه واحدهای مسکونی روستایی استان لرستان را 170 هزار واحد برشمرد و گفت: تاکنون 100 هزار و 274 واحد مسکونی در استان مقاوم سازی شده است (حدود 59 درصد) که حدود 41 درصد کار مقاومسازی باقیمانده است.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار