کد خبر: 874263
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
شهردار کرج تاکید کرد
شهردار کرج گفت : با توجه به انتظاری که در مردم برای اجرای پروژه بزرگراه شمالی ایجاد شده است، تکمیل این پروژه اولویت اول شهرداری این کلانشهر می باشد.

دکتر نصیری شهردار کلانشهر کرج در نشست با معاونان شهرداری این کلانشهر که با همراهی مهندس مهدی حاجی قاسمی رئیس کمیسیون عمران و معماری، شهرسازی، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر، مشاوران و پیمانکاران پروژه بزرگراه شمالی کرج پس از بازدید از اين پروژه و در کارگاه این پروژه برپا شد، عنوان کرد: پروژه بزرگراه شمالی طرح بزرگی است که برای ادامه و به سرانجام رسیدن نیازمند اراده قوی است.

 وی ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در راستای اجرای این طرح ادامه داد: تنها اراده مضاعف همه مسئولان و متولیان اجرایی پروژه است که می تواند موفقیت اجرای این طرح کلان را برغم وجود مشکلات، مسائل و کمبود منابع رقم بزند.

 دکتر نصیری با تاکید بر برگزاری جلسات مستمر به منظور پیشبرد این پروژه عظیم با حضور معاونان فنی و عمرانی، شهرسازی، مدیر کل املاک و مدیر کل حقوقی همچنین پیمانکاران و مشاوران پروژه بیان کرد: لازم است پروژه با توجه به زمانبندی و تامین منابع مالی به موقع انجام شود و برای رسیدن به خروجی های مثبت و کارآمد باید اولویت های قابل طرح در جلسه پیش از برگزاری جلسات آماده باشد.

 وی با اشاره به اهمیت پروژه بزرگراه شمالی برای کرج و نقش آن در تحت تاثیر قرار دادن ترافیک گسترده این کلانشهر اظهارداشت: پروژه بزرگراه شمالی در افکار عمومی به شکل یك مطالبه جدی نمود پیدا کرده است؛ بر این اساس نمی توانیم نسبت به اجرای پروژه بی تفاوت باشیم.

 شهردار کرج با تاکید بر ضرورت همکاری و‌ تعامل شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج در راستای اجرای این پروژه عظیم اظهار امیدواری کرد که تکمیل پروژه بزرگراه شمالی با اقدامات جدی که در آینده صورت خواهد گرفت به عنوان کار بزرگ شهرداری و شورای پنجم به مردم کرج تقدیم شود.

 دکترنصیری با عنوان این موضوع که، معاونان، مشاوران و پیمانکاران پروژه باید در قالب یک تیم اجرای این طرح عمرانی عظیم را همراهی کنند بر ضرورت ارائه نقطه نظرات در راستای اجرای هر چه بهتر پروژه تاکید کرد و افزود: نقطه نظرات کارشناسی شده در این خصوص باید عنوان شود تا نیازها، مشکلات و موانع اجرای طرح مشخص شود. بی شک با تحقق این مهم ضمن رفع نواقص و کاستی ها پروژه با لحاظ صرفه و صلاح شهر و شهروندان همچنین شهرداری اجرایی می شود.

 گفتنی است؛ دکتر نصیری شهردار کرج، مهندس حاجی قاسمی، رئیس کمیسیون عمران و معماری، شهرسازی، حمل و نقل و ترافیک، معاونان شهرداری و... علاوه بر بازدید از پروژه بزرگراه شمالی از پروژه های ادامه بلوار ماهان و پل مکمل شهدای حصارک نیز بازدید کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار