کد خبر: 874262
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
برای چند مین بار انجام شد:
در اثر برخوردموتورسوار با تلی از نخاله ،راکب موتور سیکلت جان خود را از دست داد.

در اثر  برخورد یک دستگاه موتور سیکلت  با تپه از نخاله   تخلیه در حاشیه خیابان ،راکب موتور سیکلت جان  خود را  از دست  داد.

این حادثه مقارن ساعت30/19روز اول ماه مهر درجاده دسترسی روستای  حسین آباد  به سمت آزادگان  ، نرسیده به میدان 9دی زمانی  بوقوع  پیوست که  ، سید قاسم  نقی پور جوان 19 ساله  اهل چهاردانگه  براثرتاریکی شب وعدم وجود علام هشداری با تلی ازنخاله تخلیه شده دراین مسیر،برخورد  می کند .

این موتور سوار  پس از واژگون شدن موتور سیکلت زمین گیر می شود که بلافاصله و پس از تماس  اهالی محل و شاهدان حادثه  به اوژانس اطلاع  داده می شود ، که  ماموران اوژانس با حضور به موقع خود، نسبت به انتقال وی به بیمارستان می  نمایند .

راکب این موتورسیکلت پس از انجام اقدامات اولیه پزشکی وانتقال به بیمارستان ، تحت  درمان قرار می گیرد که ،روزبعد به علت شدت جراحات وارده دربیمارستان فوت می کند .  

بنا براظهارات شاهدان،وقوع این حادثه مرگباربرای چندمین باردراین مسیررخ داده وتخلیه نخاله های  عمرانی ،معضلی برای اهالی منطقه شده وپیگیری های انجام شده، تاکنون نتیجه ای نداشته است .

براساس اعلام شاهدان  این سانحه ،مدتی قبل از وقوع این حادثه،یک دستگاه کامیون نخاله ها را  با استفاده از  تاریکی  مسیرو عدم نظارت مامورین  شهرداری دراین محل تخلیه  کرده که، دراین رابطه اقدامات لازمه  در جهت شناسایی و دستگیری عامل این حادثه  درحال انجام  است . 

 اهالی حسین آباد ازتوابع بخش چهاردانگه ،شهرستان اسلامشهرازمسئولین ودست اندرکاران انتظار دارند ، تا قبل از وقوع حادثه دیگری،ضمن برخورد با متخلفین وتامین روشنایی این مسیر، ازتخلیه  نخاله دراین منطقه جلوگیری نمایند واز دستگاه قضایی هم انتظار می رود  با رسیدگی سریع  به پرونده این حادثه  با مسبین   برخورد قاطعی صورت گیرد .

    

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر