کد خبر: 874211
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
پسر 14 ساله كه متهم است مليكا، دختربچه همسايه‌شان را در شهرستان هفتكل به قتل رسانده مدعي است جنايت را با انگيزه سرقت رقم زده است.
پسر 14 ساله كه متهم است مليكا، دختربچه همسايه‌شان را در شهرستان هفتكل به قتل رسانده مدعي است جنايت را با انگيزه سرقت رقم زده است. 
به گزارش خبرنگار ما، شامگاه سه‌شنبه چهارم مهرماه بود كه اعضاي خانواده مليكا گم شدن دختربچه هشت ساله را به پليس خبر دادند. مليكا كه بعد از طلاق پدر و مادرش همراه پدربزرگ مادري‌اش زندگي مي‌كرد؛ عصر آن روز همراه دوستانش در كوچه ذوالفقاري مشغول بازي بود. با اعلام اين خبر بود كه تيم‌هاي پليس تلاش براي يافتن دختربچه را در دستور كار خود قرار دادند. 

در حالي شب به نيمه رسيده بود مأموران پليس قدم به داخل ساختماني مخروبه در نزديكي خانه مليكا گذاشتند.
آنها بعد از جست‌وجوي ساختمان در يكي از اتاق‌ها با صحنه‌اي هولناك مواجه شدند. دست دختربچه از ميان خاك بيرون زده بود. مأموران بعد از كنار زدن خاك، جسد مليكا را خارج كردند. اولين بررسي‌نشان داد كه مليكا براثر خفگي به كام مرگ رفته است. 
بعد از انتقال جسد به پزشكي قانوني تحقيقات براي شناسايي عامل يا عاملان حادثه به جريان افتاد. كارآگاهان در اولين گام چند نفر را به عنوان مظنون بازداشت كردند. يكي از مظنونان در تحقيقات اوليه به قتل مليكا اعتراف كرد. متهم كه پسري 14 ساله بود در شرح ماجرا گفت: من قصد سرقت گوشواره‌هاي مليكا را داشتم براي همين هنگام غروب او را فريب داده و به داخل ساختمان مخروبه كشاندم و بعد از قتل، گوشواره‌هايش را سرقت كردم و جسدش را هم داخل يكي از اتاق‌ها دفن كردم و به خانه رفتم.

با اعتراف متهم مأموران پليس راهي خانه متهم شده و گوشواره‌هاي مليكا را كشف كردند. انتشار خبر قتل مليكا واكنش مردم شهر را هم به همراه داشت. مردم خشمگين مقابل كلانتري شهر تجمع كرده و با خانواده مليكا همدردي كردند. جسد مليكا روز شنبه با حضور انبوه مردم شهر تشييع و به خاك سپرده شد. سردار حيدر عباس‌زاده، فرمانده انتظامي خوزستان گفت: تحقيقات بيشتر از متهم در جريان است. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار