کد خبر: 874205
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
به مناسبت روزجهانی گردشگری انجام شد
به مناسبت روزجهانی گردشگری تور یک روزه گردشگری توسط اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری اذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش جوان  از ارومیه دراین تور که با حضور برخی از فعالان صنعت گردشگری ومدیران اجرایی  استان به انجام رسید اصحاب رسانه نیز حضور داشته و از نزدیک به بازدید از اماکن تاریخی، گردشگری ارومیه پرداختند.

بازدید از آثار باستانی  ارومیه از قبیل کلیسای تاریخی سیر، موزه مردم شناسی ارومیه ومسجد جامع این شهر در دستور کار این تور بود.

همچنین افتتاح کیوسک های  ارائه صنایع دستی در موزه مردم شناسی ارومیه جز سایر برنامه های مهم این این تور بود که با حضور مسئولین مربوطه به افتتاح رسید.

 

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگیری آذبایجان غربی در خصوص کیوسک های صنایع دستی گفت: هدف از ایجاد کیوسک های ارائه صنایع دستی حمایت از فعالان این حوزه بوده ودر اینده نیز گسترش خواهد یافت.

افسانه رنجبر ادامه داد: چهار کیوسک چرم دوزی، زیورآلات،تراش سنگی ورودوزی های سنتی کیوسک هایی هستند که در این روز افتتاح می شود وافتتاح این کیوسک ها نقش بسزایی در افزایش قابلیت ها وپتانسیل های گردشگری استان ایفا خواهد نمود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر