کد خبر: 874145
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
رئیس ستادبازسازی عبات عالیات آذربایجان غربی:
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی گفت: به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی 9موکب حسینی در شهرهای زیارتی عراق استقرار می یابد.

سید حسن حسینی در نشست خبری با احصحاب رسانه ضمن تشریح عکلرد وفعالیت های این ستاد به مناسبت اربعین حسینی اظهارداشت:این موکب ها  در سامرا، مرز خسروی، کربلا، مابین مسیر کربلا و نجف استقرار یافته و همچنین یک موکب نیز به منظور ارائه خدمت به زائران ترکیه در مرز بازرگان استقرار می یابد.

وی ادامه داد: همچنین در ایام اربعین حسینی 30هزاردرموکب های حسینی به زائران ارائه خدمت خواهند کرد.

حسینی بابیان اینکه در 13سال  گذشته تنها 450میلیون ریال برای کمک به بازسازی عتبات عالیات کمک هزینه جمع آوری شده بود گفت: درشش ماهه اول سال جاری حدود 850میلیارد ریال کمک هزینه برای بازسازی عتبات عالیات جمع آوری شده است که دلیل اصلی استقبال مردم از کمک به عتبات عالیات عدم آگاهی آنان از این مساله بود.

 

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی در ادامه افزود:در سال گذشته  از استان ۳۵۰تن سیمان به شهرهای نجف وکربلا فرستاده شد که ۱۵۰تن آن با مساعدت استاندار به شهرهای زیارتی عراق فرستاده شد.

وی به میزان متخصصان وکارگران  ایرانی شاغل در عراق اشاره کرد وگفت: هم اکنون 3هزار متخصص وکارگر ایرانی مشغول به فعالیت در عراق هستند که این مساله نشان از اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور است.

حسینی تصریح کرد: دلیل اصلی افزایش چشمگیر کمک های خیرین، تلاش اصحاب رسانه در حوزه اطلاع رسانی و آگاهی  به مردم آذربایجان غربی بوده است.

وی با اشاره به فعالیت های ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی در عراق، اظهار کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی متعد به ساخت وگسترش ۲ هزار متر مربع در شهر های نجف اشرف و کربلای معلی شده که این پروژه عمرانی متعهد شده استان، با مبلغ ۷۰ میلیارد ریال در آینده به بهره برداری خواهد رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر