کد خبر: 874139
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳
ظریف:
شبکه الجزیره به نقل از ظریف نوشت اگر واشنگتن از برجام خارج شود خروج از توافق یکی از گزینه‌های ایران خواهد بود.

جوان آنلاین: «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه ایران طی مصاحبه با شبکه «الجزیره» گفت اگر واشنگتن تصمیم بگیرد از توافق هسته‌ای خارج شود، خروج از برجام یکی از گزینه‌های ایران خواهد بود.*

آقای ظریف افزود: اگر آمریکا به تعهدات خود در قبال توافق هسته‌ای پایبند باشد، در موضع بهتری قرار خواهد گرفت.

وزیر خارجه ایران در پاسخ به سؤالی در مورد خروج آمریکا از توافق هسته‌ای گفت: اگر آمریکا از این توافق خارج شود، ایران گزینه‌های دیگری پیش رو دارد».

وی در مورد از سرگیری روابط بین تهران و ریاض گفت که ایران آماده است در مورد اختلافات منطقه‌ای خود با عربستان گفت‌گو کند.

ظریف به بحران قطر نیز اشاره کرد و اقدامات عربستان علیه قطر از جمله تحریم‌های اقتصادی و محاصره قطر را «غیر مثبت» خواند و از میانجی‌گری کویت در این بحران حمایت کرد.

وزیر امور خارجه ایران در انتقاد از سیاست‌های عربستان و امارات گفت که تهران همواره به دنبال تحقق ثبات در منطقه بوده است ولی ریاض و ابوظبی به دنبال شکست تلاش‌های تهران بودند.

ظریف همچنین از از عربستان سعودی خواست از صدور تروریسم و تفکر افراطی خودداری کند.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
0
0
یعنی چه؟!!! همین حالا که آمریکا علاوه بر پدر تحریمها، مادر تحریمها را نیز فعال کرد، و علیرغم افزودن هر ماهه به تحریمها، این مفلوکها قبول ندارند که نقض برجام است! آن یکی که مثلاً مسئول اجرای برجام است،‌میگوید نقض فاحش نیست!! معلوم نیست چه باید بکنند تا این واداده‌ها بپذیرند که از توافق خارج شده‌اند!! بزعم اینها آمریکا تا ابد هر بلایی سر ایران بیاورد، نقض نیست و فقط زمانی که آنرا پاره کند، نقض برجام میدانند!!! خسته نباشی دلاور! نه ترا بخدا! بعد از پاره کردن برجام، باز هم شما بمانید!! مگر آن بوقلمون نگفته بود که حتی درصورت ترک برجام از طرف آمریکا،‌ ایران برجام را ترک نمی‌کند!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۸
0
0
واقعا وزير خارجه نمي دونه كه آمريكا خارج شده!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۸
0
0
اگه حافظه ی شما یاری کند جناب روحانی در بیاناتشان می فرمودند در اولین روز اجرای برجام تمامی تحریم ها برداشته خواهد شد. ما می بینیم بعد از گذشت چند سال از برجام نه تنها هیچ تحریمی برداشته نشد بلکه به تحریمها اضافه هم شد. این هست اعتماد و دید مثبت نسبت به دشمن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
0
0
رئیس جمهور وظریف 2تا کار را فقط خوب بلد هستند یکی تند تند امتیاز میدن 2وقتی امریکا بقول خودشان برجام را نقض وپولهای ایران را به بهانه های واهی مصادره میکندفقط بلدند بگن مامحکوم میکنیم این دزذیها ومحکوم کردنها همچنان ادامه دارد
عبدالله منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
0
0
الآن که آمریکا از برجام خارج نشده چه فایده ای برای ما دارد ؟! مهم اینه که به تعهداتش عمل نکرده و تحریم ها را لغو نکرده بلکه افزایش نیز داده است . ولی با کمال تأسف دولت روحانی با عدم اقدام عملی در رابطه با نقض عهد آمریکا باعث شده که شیطان بزرگ به دشمنی و بد عهدی خودش بیفزاید .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار