کد خبر: 874015
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل:
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: دو مرحله از تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان به میزبانی استان اردبیل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، محمدرضا برادران اظهار کرد: تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان برخلاف سال های گذشته این بار در مهرماه و به میزبانی استان های آذری نشین برگزار می شود که مراحل چهارم و پنجم آن در مسیر نیر به سمت سرعین و بالعکس برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این رویداد 19 و 20 مهرماه به میزبانی دو شهرستان نیر و سرعین برگزار خواهد شد ادامه داد: تدارک لازم برای میزبانی شایسته این رویداد ورزشی از سوی مسئولان شهرستان ها انجام شده است.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل خاطرنشان کرد: 18 تیم از 14 کشور در این دوره از تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان حاضر هستند و در سال های گذشته نیز اردبیل دو مرحله از میزبانی این رویدادها را عهده دار بود که در ارزیابی های انجام شده وضعیت میزبانی استان اردبیل با همکاهنگی و همکاری همه دستگاه ها مطلوب گزارش شده است.

برادران در ادامه سخنان خود به تشکیل کمیته ویژه آمادگی ورزشکاران استان اردبیل برای حضور در مسابقات آسیایی جاکارتا اشاره کرد و گفت: قرار است هیئت های ورزشی نفرات منتخب خود را در اولین فرصت اعلام کنند تا زمینه استعدادیابی و همچنین آمادگی این ورزشکاران برای حضور در مسابقات کشوری برای کسب ورودیه به رویداد مهم بازی های آسیایی سال آینده جاکارتا فراهم آید.

وی از هیئت های ورزشی خواست؛ تا منطبق بر استانداردها و اصول درست بحث استعدادیابی را مورد توجه قرار دهند تا بتوان ورزشکاران مستعد استان اردبیل را موفق در میادین جهانی، بین المللی و آسیایی مشاهده کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر