کد خبر: 874014
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
مدیرعامل سازمان آتش نشانی اردبیل:
مدیرعامل سازمان آتش نشانی اردبیل از ارتقای توان آمادگی نیروهای آتش نشانی برای سرعت بخشی به عملیات امدادرسانی به شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، محمودرضا یعقوبی در جریان برگزاری دوره های آموزشی آمادگی جسمانی نیروهای آتش نشانی در اردبیل اظهار کرد: ما این دوره را با هدف ارتقای سطح عملیات امداد و نجات سازمان آتش نشانی با همکاری تیم تکاور تیپ 40 ارتش برگزار می کنیم که خروجی این دوره ها قطعا به افزایش توان نیروها منجر خواهد شد.

وی مدت این دوره آموزشی را 45 روز و هدف را کسب مهارت های لازم در کمک رسانی به مردم و نجات جان و مال آنها بیان کرد و افزود: تلاش بر این است تا در سایه برگزاری چنین دوره هایی فرصت و فضای توان افزایی نیروها در مقابله با حوادث و بالا رفتن آمادگی جسمانی آنها فراهم آید.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی اردبیل تصریح کرد: در این دوره نیروهای شرکت کننده عبور از موانع سخت، نظم و انضباط سازمانی، امداد و نجات، مقابله با حوادث و در عین حال آشنایی با مراحل کمک های اولیه ایمنی و استفاده از ابزارهای آن را یاد گرفته و به توانمندی بالاتر دست پیدا می کنند.

یعقوبی به آمادگی بیش از 12 اکیپ امدادرسانی سازمان آتش نشانی اردبیل به عنوان اکیپ های واکنش سریع در بروز حوادث و سوانح مختلف اشاره کرد و گفت: در گرامی داشت هفته آتش نشانی نیروهای آتش نشانی توان خود را در قالب مانورهای متعدد در سطح شهر به نمایش می گذارند.

وی از خرید تجهیزات مورد نیاز به ویژه نردبان 36 متری برای آتش نشانی اردبیل با همکاری و مساعدت شورا و شهرداری و سازمان های مرتبط خبر داد و اضافه کرد: به رغم کمبود ایستگاه های آتش نشانی در اردبیل امکانات و تجهیزات ما در شرایط استاندارد است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر