کد خبر: 873978
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
رئیس شورای اسلامی اسلامشهر:
علیرضا مهرپویان طارانی گفت : خواسته مردم اسلامشهر ازمسئولین احداث مترو واتصال به خط 3 مترو تهران است ، قطار شهری برای اسلامشهر مناسب نیست .

علیرضا مهرپویان طارانی رئیس شورای اسلامی شهراسلامشهر، طی سخنانی  اظهارکرد : 2 مشکل  عمده مردم شهرستان اسلامشهر بسیار رنج می دهد  که در صورت عدم توجه  و رسیدگی به این مشکلات   تهدیدی برای  پایتخت محسوب می شود .

طارانی بیان کرد:در بحث حمل و نقل  و ترافیک  با توجه به قدمت بالا و فرسودگی  اتوبوسهای  سازمان اتوبوسرانی شهرداری ، رفت و آمد   برای شهروندان بسیار طاقت فرسا است  و علاوه برآن  معضل ترافیک میدان نماز ، زمینه نارضایتی  برای مردم عزیز این منطقه را بوجود  آورده است .

وی با دفاع از خواسته و نیاز الی مردم ، افزود :خواسته  مردم اسلامشهر ازمسئولین احداث مترو واتصال به خط 3 مترو تهران است ،اما مسئولین و دولت با نظر کارشاسان غیرکارشناسی خود قطار شهری را راه گشای  ترافیک این منطقه می دادند و به خواسته مردم توجهی نمی کنند.

رئیس شورای شهر اسلامشهر خاطر نشان کرد: عدم اشتغال  جوانان و وجود معضل بیکاری جوانان در سطح شهرستان ازدیگر مشکلات شهروندان است که باید هرچه سریعتر راه حل اساسی  برای این موضوع  اندیشیده شود. 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر