کد خبر: 873935
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰
مديرعامل مؤسسه فرهنگي- هنري مركز اسناد انقلاب اسلامي از ساخت موشن كميك «خاطرات و مخاطرات» خبر داد .  
مهدي رمضاني در مورد ساخت موشن كميك «خاطرات و مخاطرات» اظهار داشت: موشن كميك «خاطرات و مخاطرات» كه زندگينامه مقام معظم رهبري را در دوره‌هاي مختلف به تصوير كشيده‌است توسط مؤسسه فرهنگي- هنري مركز اسناد انقلاب اسلامي توليد شد. 
وي افزود: اولين قسمت آن از روز دوشنبه 3 مهرماه تا جمعه 7 مهرماه از شبكه‌هاي سيما پخش مي‌شود. 
رمضاني درباره موضوع اولين قسمت موشن كميك «خاطرات و مخاطرات» اظهار داشت: اولين موضوع اين مجموعه در مورد خاطرات رهبر معظم انقلاب از دوران دفاع مقدس است و به همين دليل در ايام هفته دفاع مقدس روي آنتن سيما خواهد رفت. موشن كميك «خاطرات و مخاطرات» زندگينامه مقام معظم رهبري را در دوره‌هاي مختلف به تصوير كشيده است. 
وي افزود: بنا بر استانداردهايي كه وجود دارد در موشن كميك بايد براي هر دقيقه 5،‌6 پلان در نظر گرفته شود، ولي در اينجا ما براي هر دقيقه در حدود 10 پلان را در نظر گرفتيم و همين كار باعث‌شده جذابيت‌هاي بصري «خاطرات و مخاطرات» براي مخاطبان به خصوص نوجوانان و جوانان بالا برود. وي در پايان نيز گفت: بايد از همكاري‌هاي دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبري نيز تشكر كنم كه در ساخت اين اثر به مجموعه ما كمك كردند. 
محتواي مجموعه موشن كميك «خاطرات و مخاطرات» توسط علي‌ احمد محرابي گردآوري و با تهيه‌كنندگي محمدرضا هراتي و مهدي مشكوري و كارگرداني ميثم حسيني در مؤسسه فرهنگي- هنري مركز اسناد انقلاب اسلامي توليد شده‌‌است و در ايام دفاع مقدس از شبكه‌هاي سيما پخش خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار