کد خبر: 873905
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵
دیدار هفته هشتم لیگ برتر بین سپیدرود رشت و استقلال تهران در حالی در ورزشگاه عضدی رشت برگزار شد که آبی‌پوشان پایتخت پس از برکناری منصوریان توانستند با نتیجه 2 بر یک پیروز میدان شوند.
پس از این که هفته گذشته استقلال نتوانست برابر ذوب آهن پیروز شود منصوریان از سمت خود کناره گیری کرد تا با نظر مسئولان باشگاه موقتا میک مک درموت مربی خارجی استقلال هدایت بازیکنان را بر عهده بگیرد.این دیدار که ساعت ۱۶:۱۵ امروز برگزار شد تیم استقلال با ترکیب سید حسین حسینی، لئوناردو پادوانی، مجید حسینی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، فرشید باقری (۴۵ - داریوش شجاعیان)، خسرو حیدری، فرشید اسماعیلی(۸۷ - امید ابراهیمی)، سرور جپارف، حسن بیت سعید(۶۲ - امید نورافکن) و جابر انصاری آغاز کرد.
نیمه اول بازی هر چند بیشتر در وسط زمین دنبال شد اما انصافا چند موقعیت گل را بازیکنان سپید رود با بی تجربگی به هدر دادند تا در نهایت نیمه اول بازی هر دو تیم با تساوی به رختکن بروند.
نیمه دوم را استقلال بازی بهتر آغاز کرد و شوت زیبای جابر انصاری در دقیقه ۵۳ تبدیل به گل شد تا استقلال پس از هفته ها توانسته باشد اولین گل بازی را به ثمر برساند.در این صحنه انصاری روی اشتباه دهقان دروازه سپید رود را باز کرد.
در ادامه شاگردان نظر محمدی به دروازه  استقلال فشار آوردند اما در کمال ناباوری این استقلال بود که در یک ضد حمله توانست  توسط شجاعیان دقیقه ۶۸ به گل دوم برسد. شاگردان نظر محمدی بازهم در ادامه حملات خود را ادامه دادند تا اینکه در دقیقه  ۸۶ با اشتباه زکی‌پور یک ضربه پنالتی را به سپیدرود رشت تقدیم کرد و حسین ابراهیمی این توپ را به گل تبدیل کرد.
استقلال با این برد ۸ امتیازی شد تا دومین پیروزی خود را در این فصل جشن بگیرد. با این برد، استقلال به طور موقت تا رده نهم جدول بالا آمد و باید منتظر سایر نتایج این هفته بماند.
مستحق شکست برابر استقلال نبودیم
علی نظرمحمدی پس از شکست دو بر یک عصر سه شنبه تیمش برابر استقلال گفت: تیم ما در اکثر دقایق بازی برتر بود و صاحب فرصت هایی هم شد اما بی دقتی بازیکنان اجازه نداد به گل برسیم. سپیدرود در این بازی نمایش خوبی داشت و همه بازیکنانم با تمام وجود بازی کردند اما در زدن ضربات آخر کم دقت بودند. البته تیم جوان این مسائل را هم دارد و در دیدار برابر صنعت نفت هم گفته بودم که بازی دادن به جوان ها تبعات هم دارد. امروز اسیر کم تجربگی بازیکنان شدیم. استقلال از معدود موقعیت هایی که داشت استفاده کرد. ما دو موقعیت خیلی خوب در نیمه اول داشتیم که دو بازیکن جوان ما از این موقعیت ها استفاده نکردند. ما با تیم بزرگی بازی داشتیم. تیمی که هر کدام از بازیکنانش قیمت بالایی دارند و هر کدام از ذخیره هایش هم که به میدان آمدند از کیفیت فنی بالایی برخوردار داشتند. با این حال تیم ما خیلی خوب بازی کرد و مستحق شکست برابر استقلال نبود. ما در لیگ برتر کم تجربه هستیم که همین موضوع را اذیت می کند. اصلی ترین مشکل تیم ما نداشتن یک لیدر در مرکز زمین است که برای بازی امروز هم حسین کعبی غایب بود و مشکلات ما را بیشتر کرد.


وحید صابری
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار