کد خبر: 873874
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
نگرانی اماراتی‌ها از تماشاگران پرشمار پرسپولیس برای بازی برگشت با الهلال عربستان، باعث قطعی شدن برگزاری این مسابقه در مسقط عمان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که باشگاه پرسپولیس از مدتها پیش به دنبال برگزاری بازی برگشت با الهلال در دبی به جای مسقط عمان بود، سرانجام کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد این بازی در مسقط برگزار خواهد شد.

اماراتی ها که در حمایت از تیم های عربستانی از  هیچ تلاشی دریغ نکرده بودند، در بحث میزبانی از پرسپولیس هم طرف الهلال عربستان را گرفتند و با برگزاری بازی برگشت در دبی به خاطر حضور زیاد تماشاگران ایرانی مخالفت کردند.

روزنامه الریاضیه عربستان تیتر و عکس یک خود را به این موضوع اختصاص داده و نوشته است: «کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه ای رسمی به پرسپولیس و الهلال به صورت قطعی اعلام کرد دیدار برگشت دو تیم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا (۲۵ مهرماه) در مسقط عمان برگزار می شود. پرسپولیس از فدراسیون فوتبال امارات به صورت شفاهی درخواست کرده بود که بازی برگشت به جای مسقط در ورزشگاه الاهلی امارات برگزار شود.»

در ادامه این گزارش آمده است: «با توجه به اینکه فدراسیون امارات به خوبی می داند که در صورت برگزاری دیدار پرسپولیس در شهر دبی، تماشاچیان بسیاری برای تماشای این دیدار به ورزشگاه خواهند رفت و پرسپولیس را تشویق خواهند کرد، بنابراین با درخواست این تیم برای برگزاری بازی در دبی مخالفت کرد.»

دیدار رفت تیم های فوتبال پرسپولیس و الهلال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت 19:30 امروز در ابوظبی برگزار می شود و با اعلام AFC، دیدار برگشت هم 25 مهرماه در مسقط برگزار خواهد شد.

Facebook Twitter Google+ اشتراک
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار