کد خبر: 873861
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
دور مقدماتی پیکارهای کشتی فرنگی بازیهای داخل سالن قهرمانی آسیا در ترکمنستان، ظهر امروز سه شنبه با راهیابی تمامی نمایندگان ایران به دیدار فینال به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان دور مقدماتی پیکارهای کشتی فرنگی بازیهای داخل سالن قهرمانی آسیا که از صبح امروز در شهر عشق آباد کشور ترکمنستان در جریان است، هر ۸ نماینده کشورمان راهی دیدار فینال شدند.

نتایج کشتی‌گیران ایران در پایان دور مقدماتی به شرح زیر است:

در وزن ۵۹ کیلوگرم محسن حاجی پور در دور نخست اسلام جان بهرام اف از ازبکستان را با نتیجه ۲ بر یک از پیش رو برداشت و در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر راچمات مباروک از اندونزی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف سیدیلا تازایف از ترکمنستان رفت و با کسب برتری ۵ بر یک به دیدار فینال راه یافت. حاجی پور عصر امروز برای کسب مدال طلا به مصاف کالی سلیمان اف از قرقیزستان می رود.

در وزن ۶۶ کیلوگرم امین سوری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر احمد داهشان از اردن را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف یوای یاماتو از ژاپن رفت و با نتیجه ۲ بر ۲ از سد حریف گذشت و فینالیست شد.وی عصر امروز در دیدار فینال به مصاف دانیار کالینوف از قزاقستان می رود.

در وزن ۷۱ کیلوگرم فرشاد بلفکه در دور اول با نتیجه ۴ بر یک روسلان تساریف قهرمان آسیا از قرقیزستان را شکست داد وی در دور دوم مقابل سیف اله سلطونشوخی از تاجیکستان با نتیجه ۹ بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. بلفکه در این مرحله به مصاف آرام واردانیان از ازبکستان رفت و با نتیجه ۴ بر یک به برتری رسید و فینالیست شد.وی امشب در دیدار نهایی به مصاف علی سیهو از ترکمنستان می رود.

در وزن ۷۵ کیلوگرم پژمان پشتام در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر محمد مچیک از لبنان کشتی را مغلوب کرد وی در دور دوم جفرسون ماناتاد از فیلیپین را با نتیجه ۸ بر صفر شکست داد و در دور سوم با نتیجه ۱۱ بر یک از سد هشمت اله مالیک خلیل از افغانستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی رسید. بلفکه در این مرحله به مصاف تمرلان شادوکایف از قزاقستان رفت و با کسب پیروزی ۸ بر ۴ برابر حریف، فینالیست شد. وی در فینال به مصاف ریدونگ ژانگ از چین می رود.

در وزن ۸۰ کیلوگرم مهدی ابراهیمی در دور نخست با نتیجه ۳ بر ۲ آسخات دلمحمداف دارنده مدال برنز آسیا از قزاقستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.وی در این مرحله نوربک خاشیمبیکوف از ازبکستان را با نتیجه ۷ بر صفر از پیش رو برداشت و فینالیست شد. وی در دیدار فینال با آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان کشتی می گیرد.

در وزن ۸۵ کیلوگرم سامان عزیزی در دور اول با نتیجه ۳ بر یک سگلدی آنایف از ترکمنستان را از پیش رو برداشت. وی در دور دوم مقابل حسین موتسولوگوف از قزاقستان با نتیجه ۷ بر یک به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف آزات بیشیبیکوف از قرقیزستان رفت و با نتیجه یک بر یک پیرو شد و به فینال رسید. وی امشب برای کسب مدال طلا به مصاف راویندر خاتری از هند می رود.                                                                                                                       

در وزن ۹۸ کیلوگرم امیرحسین حسینی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۸ بر یک اصلان کولیف از ترکمنستان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.وی در این مرحله با نتیجه نارا یوتا از ژاپن را با نتیجه یک بر یک مغلوب کرد و به دیدار پایانی راه یافت. حسینی امشب در دیدار فینال به مصاف اوزو دژوزوپبکوف از قرقیزستان می رود.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم بهنام مهدی زاده در دور نخست با نتیجه ۳ بر ۲ نورماخان تینالیف دارنده مدال برنز جهان، قهرمان بازی های آسیایی و قهرمان آسیا از قزاقستان را مغلوب کرد وی در دور دوم نیز با نتیجه ۷ بر ۳ از سد ساتوشی کایزوکا از ژاپن گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. مهدی زاده برای حضور در دیدار فینال به مصاف کیانگ منگ از چین رفت و با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت.حریف وی در دیدار فینال ناوین از کشور هند است.

رقابتهای کشتی فرنگی بازیهای داخل سالن قهرمانی آسیا، امشب با برگزاری دیدارهای رده بندی و فینال به پایان خواهد رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار