کد خبر: 873846
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹
بازاریابی و فروش تولیدات و محصولات فعالیت های صنعتی، کشاورزی، گردشگری و مشاغل خرد خانگی در استان چهارمحال و بختياري با کسب و کارهای الکترونیکی، بزودی بصورت دیجیتالی ساماندهی و عرضه می شود


 

 

 حسین عنایتی مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری با اعلام خبر فوق گفت: سهم اقتصاد دیجیتال سال 2016 دنیا حدود 29 درصد کل تولیدات اقتصادی را شامل می شد و این درحالی است که این رقم در ایران 8.2 درصد است.

وی ادامه داد: راه اندازی کسب و کارهای الکترونیکی، تجارت الکترونیک، هوش تجاری، مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت زنجیره تامین و برنامه ریزی منابع بنگاه ها از محورهای فعالیت اقتصاد دیجیتال است.

مدیرکل پست استان تصریح کرد: حذف موانع ورود تولید به بازار، افزایش قدرت مصرف کننده برای مقایسه و انتخاب کالا، کاهش هزینه مبادلات، صرفه جویی در زمان و مکان و بزرگتر کردن بازارهای فروش از مزایای اقتصاد دیجیتال است.

عنایتی ادامه داد: فراهم بودن زیرساخت های پشتیبانی اعم از استفاده از فناوری اطلاعات، فراهم بودن بستر فرآیندهای کسب و کار الکترونیک و مبادلات تجارت الکترونیک از اصول اقتصاد دیجیتال هر منطقه است. با استناد به گزارش های سازمان ملل متحد، ایران جزو 10 کشور برتر آماده تجارت الکترونیک است.

وي ادامه داد: استان چهارمحال و بختیاری ظرفیت های فراوانی در تجارت الکترونیک دارد که براساس گزارش های مرکز توسعه تجارت ایران، این استان در کسب و کارهای اینترنتی رتبه 27 کشور را دارد.عنایتی، راه اندازی پیک شهر اینترنتی و ساماندهی پیک های موتوری موجود، راه اندازی درگاه واحد فروش اینترنتی تولیدات و محصولات الگوی چهارمحال و بختیاری را از برنامه های استان برای رونق اقتصاد دیجیتال دانست.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار