کد خبر: 873765
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
امام جمعه سمنان:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: اجرای دقیق برنامه اقتصادی مقاومتی و وحدت مسوولان برای فعال سازی واحدهای صنعتی نیمه فعال ، کینه توزی ها و توطئه های استکبار جهانی را خنثی می کند.

آیت الله سید محمد شاهچراغی افزود : در مجمع عمومی سازمان ملل متحد چهره واقعی شیطان بزرگ ،آمریکای ملعون بر همگان ثابت شد و کینه توزی های رئیس جمهور این کشور باید مسوولان نظام جمهوری اسلامی را بیش از پیش هوشیارتر کند.
وی اظهارداشت : برای افزایش اشتغال و رونق کسب و کار باید به اقتصاد داخلی توجه داشت و با این رهنمود می توان تحریم های آمریکای ملعون را خنثی کرد.
وی خاطرنشان کرد : توجه به منویات رهبر انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی باید در اولویت کاری مدیران دستگاه های اجرایی قرار گیرد چرا که با این راهبرد ارزشمند می توان برای کاهش نرخ بیکاری در کشور اقدام کرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان اضافه کرد: همواره رهبر انقلاب هشدارهای لازم را نسبت به توطئه های آمریکای جنایت کار در سخنرانی های متعدد اعلام کردند و تهدیدهای واهی و پوچ این کشور باید خنثی شود.
وی تصریح کرد : در 38 سال گذشته اقدامات بسیار ارزشمندی برای افزایش اشتغال و رونق کسب وکار در ایران اسلامی انجام گرفت و با خودباوری و اتحاد مسیر رشد و بالندگی در این دیار هموار می شود.
آیت الله شاهچراغی اظهارداشت : آقای روحانی وعده های فراوانی را در زمان تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای اشتغال جوانان دانش آموخته داد که باید در چهار سال آینده این برنامه ها در کمترین زمان ممکن اجرایی شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان اضافه کرد: مسوولان دستگاه های اجرایی استان مهم ترین ظرفیت های سرمایه گذاری در سمنان را برای حضور فعالان اقتصادی برای راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی اطلاع رسانی کنند.
در 6 ماه اول سال 96، نرخ بیکاری در استان سمنان 8.9 درصد و 3 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر بود و با تحقق کامل ارایه تسهیلات 9 هزار میلیارد ریالی رونق تولید و اجرای طرح‌های اقتصادی در قالب تفاهم‌نامه های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به تعداد 87 طرح با سرمایه گذاری 71 هزار و 510 میلیارد ریال در همایش‌های سرمایه‌گذاری این استان، انتظار می رود اشتغال افزایش و نرخ بیکاری در سمنان کاهش قابل توجهی یابد.
استان بیش از 700 هزار نفری سمنان یکهزار و 800 واحد تولیدی و صنعتی دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر