کد خبر: 873744
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی:
در مراسم تجلیل و معارفه مدیر توزیع برق خوی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس گفت : پایان شهریور ماه بازتاب خاطرات آغاز هشت سال دفاع مقدس است. روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامیمان، سربلندی ملتی را شهادت می دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، پرچم آزادگی را به اهتزاز درآوردند.
وی افزود : آنچه ما امروز داریم از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان دیروز است و باید همواره قدردان زحمات و ایثارگری های این عزیزان باشیم و با یادآوری تلاش رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و آشنایی مردم به خصوص نسل جوان با ارزشها و دستاوردهای دفاع مقدس باید کاری کنیم که ارزشهای اسلامی در این هفته نمود بیشتری داشته باشد .
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در ادامه اعلام کرد: امروز فرصتی است تا از خدمات مهندس محمدصلاحی قدردانی کنیم که سالها در شرکت توزیع نیروی برق صادقانه و بصورت شبانه روزی به ارائه خدمات ارزنده پرداختند . ايشان هميشه در پی رفع مسائل و مشکلات بودند که جا دارد قلبا" از عزت نفس و درايت ايشان قدردانی نمايم . سوابق ارزشمند ایشان حکايت از درايت، تعهد، تخصص و مدیریت شایسته در جهت توسعه سيستم دارد .
مهندس حسن بکلو تصریح کرد: علیرغم میل باطنی خود و با توجه به نیاز و ضرورت حضور ایشان در صحنه دیگری از صنعت برق استان، لاجرم با درخواست ایشان موافقت نمودیم  .
وظیفه خود می دانم از تلاشهاي صادقانه و کوششهاي بي شائبه ایشان در طول مدت خدمتگزاري در مسئوليت مديريت توزيع برق خوی، صميمانه قدردانی نمایم و امیدوارم با توکل بر خداوند متعال، در مسئوليت جدیدی که عهده دار خواهند شد کمافی السابق موفق باشند .
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ابراز داشت: از امروز مسئولیت هدایت مدیریت توزیع برق خوی بر عهده مهندس حمید حلمی محول می شود ایشان اصالتا اهل شهرستان خوی هستند و تجارب علمی و عملی خوبی در فعالیتهای اجرایی دارند . برای ایشان هم آرزوی موفقیت می کنیم و امیدواریم با همراهی همکاران برق خوی و برنامه ریزی های لازم، بتوانند به اهداف متعالی از پیش تعیین شده دست یابند .
بنابراین گزارش در ادامه مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از زحمات مهندس منصور محمدصلاحی قدردانی و حکم مسئولیت مهندس حمید حلمی به عنوان مدیر توزیع برق خوی به ایشان تقدیم شد .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر