کد خبر: 873742
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷
رئيس سازمان بسيج مستضعفين:
يزيد در حدي نبود كه عاشورا را رقم بزند اما تعجب از خواص بي‌بصيرت جامعه است كه با قصور خود باعث رقم خوردن اين واقعه شدند.
يزيد در حدي نبود كه عاشورا را رقم بزند اما تعجب از خواص بي‌بصيرت جامعه است كه با قصور خود باعث رقم خوردن اين واقعه شدند. 

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني بسيج، سردار غلامحسين غيب‌پرور، رئيس سازمان بسيج مستضعفين صبح ديروز در مراسم توديع و معارفه فرماندهان سابق و جديد سپاه الغدير استان يزد با اشاره به تقارن اين مراسم با ايام عزاداري اباعبدالله (ع) اظهار كرد: اسلام و انقلاب از يك جبهه مورد تهديد نيستند، چراكه جنگ احزاب مدرن نسبت به انقلاب اسلامي طراحي‌ شده است. وي بيان كرد: دشمنان آنچه را مي‌توانستند انجام دادند، اينجاست كه آرمان حسين بن علي (ع) به كار مي‌آيد. رئيس سازمان بسيج مستضعفين ادامه داد: دنياپرستان و علاقه‌مندان به كانون‌هاي قدرت و ثروت در مقابل امام حسين (ع) صف كشيدند، البته غافلان جاهل از سر غفلت در كربلا حاضر شدند. سردار غيب‌پرور ادامه داد: به نظر من هجمه دشمنان خدا براي امام حسين (ع) قابل‌ تحمل بود اما دو گروه دل ايشان را بيشتر خون كردند، يكي خواص و ديگراني كه از در نصيحت درآمدند. وي تأكيد كرد: يزيد پست در حدي نبود كه عاشورا را رقم بزند، ابن‌زياد هم حقيرتر از آن بود كه اين صحنه را صورت دهد اما تعجب از خواص جامعه است كه بخشي از آنها امام حسين (ع) را نصيحت كردند، از جمله عبدالله بن عباس و عبدالله بن عمر كه ايشان را نصيحت كردند كه اگر بروي چنين شود و چنان شود و همين قصور باعث رقم خوردن اين حادثه شد. جانشين فرمانده كل سپاه در امور بسيج تصريح كرد: عبدالله بن عمر، امام حسين (ع) را نصيحت به بيعت با يزيد مي‌كرد، بنابراين در پيشگاه تاريخ همه آنها مقصرند، اينها بيش از همه خون به دل اباعبدالله (ع) كردند؛ اينها دلسوزي‌هايي بود كه امت را به نتيجه نمي‌رساند و امروز نيز با اين تفكرات و اين خواص مواجهيم.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين خاطرنشان كرد: روحيه شهادت‌طلبي و تأسي به امام حسين (ع) رمز ماندگاري انقلاب اسلامي است و عزت اسلام به‌واسطه رزمندگاني است كه به‌ پاي امام خود ايستادند و در اين راه تلاش و رشادت كردند. سردار غيب‌پرور گفت: همه ما سربازيم و آمده‌ايم براي انقلاب اسلامي فدا شويم، اين قرار از زماني آغاز شد كه لباس پاسداري را بر تن كرديم. 
در اين مراسم ضمن تقدير از خدمات سردار فتوحي، سردار جميري به عنوان فرمانده سپاه الغدير يزد معرفي شد. سردار غيب‌پرور در پايان اظهار كرد: همه مردم، مسئولان، پاسداران و بسيجيان براي اعتلاي هرچه بيشتر سپاه الغدير استان يزد به سردار جميري كمك كنند. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار