کد خبر: 873716
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹
توسط ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره):
۱۳۰ مدرسه‌ بركت با بيش از ۷۰۰ كلاس درس در مناطق كمتر توسعه‌يافته‌ كشور توسط ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) افتتاح مي‌شود.
بنياد بركت وابسته به ستاد‌اجرايي فرمان حضرت امام(ره) اعلام كرد: مراسم ويژه‌ افتتاح همزمان ۱۳۰ مدرسه‌ جديد بركت در مناطق كمتر توسعه‌يافته‌ كشور فردا با حضور آيت‌الله محمدي گلپايگاني رئيس دفتر مقام معظم رهبري «مدظله‌العالي»، مخبر رئيس ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) و جمعي از مسئولان كشوري در تهران برگزار مي‌شود و در استان‌ها براي افتتاح مدارس، نمايندگان ولي‌فقيه، استانداران، فرمانداران، مديران كل آموزش و پرورش و نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس و ديگر مسئولان استان حضور دارند. 
بنياد بركت از سال ۸۶ تاكنون در راستاي منويات مقام معظم رهبري «مدظله‌العالي» و ايفاي بخشي از مسئوليت‌هاي اجتماعي ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره)، براي ساخت مدرسه و توسعه فضاهاي آموزشي در روستاها و مناطق کمتر توسعه‌يافته كشور تلاش مي‌كند. 
روابط عمومي بنياد بركت تأكيد كرد: ساخت مدارس بركت بر مبناي اعلام نياز مناطق آموزش و پرورش استان‌ها و با اولويت مناطق محروم‌تر و نيازمندتر انجام مي‌گيرد. بنياد بركت براي تأمين و توسعه‌ فضاي مناسب، ايمن و استاندارد تحصيلي و ارتقاي عدالت آموزشي براي دانش‌آموزان اين مناطق، با وزارت آموزش و پرورش در تعامل مستمر است و تاكنون قرارداد ساخت ۱۳۵۷ مدرسه با 8 هزار كلاس درس و ظرفيت پذيرش ۱۷۷ هزار دانش‌آموز را با اعتباري بالغ بر ۷۰۰ ميليارد تومان در ۳۱ استان كشور منعقد كرده است.  اين بنياد در آغازين روزهاي‌ سال تحصيلي جديد، تعداد ۱۳۰ مدرسه‌ بركت با بيش از ۷۰۰ كلاس درس را در سراسر كشور آماده بهره‌برداري كرده است تا به‌عنوان هديه‌مقام معظم رهبري «مدظله‌العالي» به دانش‌آموزان عزيز مناطق كمتر توسعه‌يافته‌ در اختيار وزارت آموزش‌و‌پرورش قرار ‌گيرد.  با افتتاح اين مدارس، تعداد مدارس بهره‌برداري شده بركت به ۹۳۰ مدرسه مي‌رسد و تا يك ماه آينده، شاهد افتتاح هزارمين مدرسه‌ بركت خواهيم بود. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار