کد خبر: 873685
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳
شطرنج تیمی

نمایندگان ایران در رقابت های شطرنج بخش سریع بازی های داخل سالن آسیا در چهار دور به رقابت پرداختند.

به گزارش ایسنا، در دهمین روز از بازی های داخل سالن آسیا شطرنج‌بازان ایرانی از بخش سریع و تیمی چهار دور را پشت سر گذاشتند.

تیم مردان ایران در پایان دور چهارم بخش سریع  با 6 امتیاز در رده چهارم و بعد از تیم های ترکمنستان، ویتنام و چین قرار گرفت.

تیم پسران زیر 23 سال با 4 امتیاز در رده هفتم ، تیم زنان ایران با 3 امتیاز در رده نهم و تیم دختران زیر 23 سال با 4 امتیاز در رده هفتم قرار دارند.

ترکیب تیم ایران در بخش سریع دختران زیر ۲۳ سال را سارا خادم الشریعه و مبینا علی نسب تشکیل می دهند. این تیم در دور نخست مقابل امارات 2 بر صفر و در دور دوم مقابل ازبکستان 1.5 بر 0.5 پیروز شدند. تیم دختران زیر 23 سال ایران در دور سوم مقابل چین 0.5 بر 1.5 و در دور چهارم مقابل قزاقستان با نتیجه صفر بر 2 شکست خوردند.

ترکیب تیم ایران در بخش سریع زنان را آتوسا پورکاشیان و میترا حجازی پور تشکیل می دهند. آنها در دور اول در مصاف با تیم تاجیکستان 2 بر صفر پیروز اما در دور دوم در مصاف با تیم چین با نتیجه 0.5 بر 1.5 شکست خوردند. این تیم در دور سوم مقابل قزاقستان به  تساوی یک بر یک رسید و در دور چهارم برابر هند با نتیجه 0.5 بر 1.5 شکست خورد.

تیم ایران در بخش سریع مردان با ترکیب احسان قائم مقامی و پویا ایدنی در دور اول به مصاف امارات رفت و ۱.۵ بر ۰.۵ پیروز شد. این تیم در دور دوم به نتیجه یک بر یک رسید اما در دور سوم 1.5 بر 0.5 مقابل اندونزی پیشی گرفت. آن ها در دور چهارم مقابل هند به تساوی یک بر یک رسیدند.

در بخش سریع رده سنی زیر ۲۳ سال پسران، تیم ایران با ترکیب پرهام مقصودلو و مسعود مصدق پور شرکت کرد. آنها در دور اول مقابل تیم اردن با نتیجه یک بر یک به تساوی رسیدند، اما در دور دوم برابر تیم تاجیکستان 2 بر صفر پیروز شدند. این تیم در دور سوم مقابل چین  به تساوی و در دور چهارم صفر بر 2 برابر هند شکست خورد.

مرحله پنجم، ششم، نیمه نهایی و نهایی فردا برگزار خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار