کد خبر: 873592
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
مدیر عامل آبفای جنوب غربی استان تهران :
مدیرعامل مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب جنوبی غربی استان تهران:یک گروه تخصصی از کشور روسیه به منظور تعیین میزان مقاومت و همچنین مقاوم سازی از خط انتقال آب تهران به اسلامشهر بازدید کردند.

ابوالفضل صدرائیه مدیرعامل مدیر عامل شرکت  آب و فاضلاب جنوبی غربی استان تهران ، اظهار کرد: به منظور تعیین میزان مقاومت و همچنین مقاوم سازی خط انتقال آب تهران به اسلامشهر، یک گروه تخصصی از کشور روسیه از خط مذکور بازدید کرد .

صدرائیه  با اشاره به مشخصات  فنی  خط انتقال 1000 میلی متری آب شرب تهران به اسلامشهر، بیان کرد:این  خط انتقال  به طول 30 کیلومتر یکی از خطوط مهم و موثر در جنوب غربی استان تهران است  که ،با استفاده از این خط عملیات انتقال و تامین آب آشامیدنی شهرهای اسلامشهر ، چهاردانگه ، واوان ، ... صورت می پذیرد .

وی افزود:با توجه به اهمیت موضوع و با عنایت به تاکیدات مدیرعامل  آبفای استان تهران موضوع ترمیم ، تجهیز و مقاوم سازی خط مذکور در دستور کار قرار گرفته و در شرف انجام است  .

صدرائیه تاکید کرد: درهمین رابطه و به منظور ایزوله نمودن ولایلینگ خط مذکور، با هماهنگی آبفای استان تهران وهمکاری شرکت ADF  (آفرینش دانش و فن آوری ) یک گروه تخصصی به نام CTNC کشور روسیه از خط مذکور بازدید نمودند و ضمن مطالعات لازم و بازدید اساسی از میزان مقاومت این خط  ،مقررشد اطلاعات لازم در این خصوص لایلینگ و مقاوم سازی خط مذکور را در کوتاه ترین مدت زمان ممکن اعلام نمایند .

مدیر عامل آبفای جنوب غربی استان تهران ،خاطرنشان کرد:این گروه ( شرکت CTNC روسیه ) دارای تخصص لازم جهت ایزوله نمودن و لایلینگ خطوط آب و گاز و نفت  بوده و به محض اینکه اطلاعات لازم در خصوص مطالعات صورت گرفته از خط 1000 میلی متری تهران به  اسلامشهر را ارائه دهند ، در صورتی این خط  نیاز به مقاوم سازی و یا بازسازی داشته باشد ،بلافاصله عملیات مذکور و ایزوله نمودن خط یاد شده آغاز خواهد شد .

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر