کد خبر: 873588
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱
مدیر فنی و مهندسی موسسه رازی خبرداد
مدیر فنی و مهندسی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: اکنون تقاضا محوری به سمت برنامه محوری سوق پیدا کرده و همکاران این بخش در سطوح مختلف پس از تهیه برنامه، عملیات فنی و مهندسی را آغاز می کنند.

حسین راهی با اشاره به وجود تجهیزات فراوان آزمایشگاهی و سیستم های مورد نیاز مهندسی در موسسه رازی گفت: بیش از 200 واحد سردخانه و دستگاه فریزر برای ذخیره سازی و نگهداری مواد اولیه، محصولات حین تولید،محصول نهایی و سوش و بذر در این موسسه وجود دارد که باید به دقت حفظ و نگهداری شوند.

وی افزود: نگهداری، تعمیر و بازسازی این تجهیزات به علاوه سرویس دهی فنی به بخش های مختلف موسسه به عهده بخش مدیریت فنی و مهندسی است که از ابتدای تاسیس موسسه رازی و به موازات توسعه تکنولوژی های این مجموعه رشد کرده است.

راهی با بیان اینکه در موسسه رازی تاسیسات مهمی مانند سیستم مرکزی تولید بخار صنعتی وجود دارد که باید حفظ شوند، اضافه کرد: نگهداری از تاسیسات مهم سیستم تولید و توزیع شبکه برق اضطراری موسسه رازی، همچنین تحویل حامل های انرژی مورد نیاز بخش های تولیدی از دیگر وظایف بخش فنی و مهندسی است که کوتاهی در انجام این وظایف سبب ایجاد اختلال در فعالیت های موسسه خواهد شد.

مدیر فنی و مهندسی موسسه رازی افزود: در سال های اخیر موسسه رازی پا به پای تغییر و تحولاتی که در الزامات به وجود آمده و همچنین تغییر و تحولات صنعت واکسن سازی، ناچار به تامین تجهیزاتی مانند سیستم آب خالص، آب قابل تزریق و هوای تمیز مورد نیاز در فرایندهای تولیدی بود که اکنون این خدمات بدون وقفه ارائه می شود.

راهی با بیان اینکه به موازارت تغییر و تحولات در فرآیندهای تولیدی موسسه، در مدیریت فنی و مهندسی نیز شاهد تغییر نگرش در نوع ارائه خدمات بودیم، گفت: اکنون تقاضا محوری به سمت برنامه محوری سوق پیدا کرده و همکاران این مدیریت در سطوح مختلف پس از تهیه برنامه، عملیات فنی و مهندسی را آغاز می کنند.

وی ابراز امیدواری کرد این تغییر نگرش و جهت گیری که از سال گذشته آغاز شده در سال های آتی در موسسه رازی بیش از پیش نهادینه شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار