کد خبر: 873455
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹
اقدام قابل تحسین مدیرآرامستان اصفهان
در راستای خدمات رسانی بهینه به شهروندان، اولین دفتر خدمات عمومی سازمان آرامستانهای شهرداری اصفهان در خیابان رباط اول بزودی افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین  اصفهان ، به نقل از اداره ارتباطات رسانه اي شهرداري اصفهان، مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان اعلام کرد: سازمان آرامستانهای شهرداری اصفهان، متولی ارائه خدمات مربوط به حمل، کفن و دفن و ارائه خدمات پس از خاکسپاری اموات، در شهر اصفهان است.

محمد پرورش گفت : سازمان در این مسیر با هدف کسب رضای الهی و رعایت اصول دین مبین اسلام و همگام با فرهنگ و آداب و رسوم شهروندان درصدد انجام دقیق امور شرعی متوفیات، افزایش سطح رفاه بازماندگان هنگام مراجعه به سازمان و ایجاد بستری مناسب و موثر به منظور ارایه خدمات مطلوب و شایسته به شهروندان است.

 وی از افتتاح اولین دفتر خدمات عمومی سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده صدور پیش مجوز دفن، درخواست تبدیل قبور سنتی به چند طبقه، انتقال و جابجایی سندهای پیش مجوز،  ارائه خدمات قاریان و مداحان، ارائه خدمات مجالس، اخذ مجوز نصب سنگ، سفارش نیمکت، سفارش قاب عکس و کاور، سفارش شن ریزی  و قرنیز سنگ قبور و درخواست جهت بروزرسانی اسناد قدیمی و صدور سند المثنی در دفتر خدمات عمومی انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد:  در این راستا شهروندان جهت انجام خدمات مذکور دیگر نیاز به مراجعه حضوری به سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان نداشته و می توانند با آرامش خاطر و بدون دغدغه به امورات خود در این زمینه بپردازند .

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار