کد خبر: 873452
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰
مشاور فرمانده معظم كل قوا در حوزه صنايع دفاعي و پشتيباني ازنيروهاي مسلح:
امروز پليس به عنوان يكي از اركان مهم امنيت كشور به شمار مي آيد ونیروی انتظامی بايستي براي مقابله با مجرمان حرفه اي، اشرار و قاچاقچيان و ايجاد نظم ترافيكي در شهرها و راه ها به تجهيزات مدرن و پيشرفته مجهز شود.

به گزارش خبرنگارجوان آنلاین از اصفهان ، به نقل از پايگاه خبري پليس، مشاور فرمانده معظم كل قوا در  حوزه صنايع دفاعي و پشتيباني ازنيروهاي مسلح در ديداربا سردارمعصوم بيگي فرمانده انتظامي استان ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس گفت: جنگ هشت ساله صحنه نمايش وحدت و انسجام بين نيروهاي مسلح كشور بود.

سردار حسين دهقان نقش نيروي انتظامي در دفاع مقدس را بي بديل خواند و بيان داشت: نيروهاي انتظامي در دوران جنگ تحميلي علاوه بر برقراري نظم و امنيت در داخل كشور در جبهه هاي حق عليه باطل نيز خوش درخشيدند و حضوري تاثيرگذار در كنار نيروهاي سپاه، بسيج و ارتش داشتند.

مشاور فرمانده معظم كل قوا در  حوزه صنايع دفاعي و پشتيباني ازنيروهاي مسلح، با بيان اينكه امروز پليس به عنوان يكي از اركان مهم امنيت كشور به شمار مي آيد تصريح كرد: ناجا بايستي براي مقابله با مجرمان حرفه اي، اشرار و قاچاقچيان و ايجاد نظم ترافيكي در شهرها و راه ها به تجهيزات مدرن و پيشرفته مجهز شود.

وي نصب دوربين هاي ثبت تخلفات را باعث كاهش تخلف سرعت در جاده هاي كشور عنوان كرد و گفت: پليس در سطح شهرها مي بايست به جاي استفاده از حضور فيزيكي نيروها به سمت بهره گيري از سيستم مكانيزه ثبت تخلفات و ارسال جريمه به در منازل رانندگان متخلف برود.

سردار دهقان با اشاره به پيشرفت هاي خوب وزارت دفاع در ساخت و توليد تجهيزات نظامي مدرن و به روز اذعان كرد: اين وزارت خانه با توانمندي بالاي كارشناسان خود مي تواند نيازمندي هاي پليس به تجهيزات مدرن و به روز را تامين كند.

در ادامه این دیدارسردار فرمانده  نیروی انتظامي استان با تاكيد بر آمادگي بالاي نيروهاي مسلح براي مقابله با هرگونه نا امني در تمام طول شبانه روز اظهار داشت :اين نیروبراي خدمتگزاري به مردم شريف استان اصفهان آماده است و از هيچ كوششي دريغ نخواهد كرد.

 سردار معصوم بيگي به ظرفيت هاي بسيار خوب استان اصفهان اشاره كرد و بيان داشت: اين استان از مردم و مسئولاني دين دار، ولايتمدار ،مطالبه گر، مسئوليت پذير و مشاركت جو برخوردار است و قطعاً با وجود چنين مردم و مسئولاني پليس در ارتقاي هرچه بيشتر امنيت موفقیت هاي بیشتري به دست خواهد آورد.

وی خاطر نشان كرد: اين فرماندهي به منظور پاسخگويي به مطالبات مردم و ارتقاي نظم و امنيت استان قرارگاهي تحت عنوان قرارگاه عملياتي اقدام و عمل را راه اندازي كرد و در اولين گام طرح ذوالفقار 1 با هدف برخورد با كانون هاي جرم در اين قرارگاه طرح ريزي شد كه بحمد اله پس از چهار روز هم درزمينه مواد مخدر، قاچاق كالا و هم اموال مسروقه كشفيات خوبي حاصل شد و درزمينه دستگيري سارقان، توزيع كنندگان مواد افيوني و انهدام باندهاي تبهكار موفقيت هاي بزرگي به دست آمد كه اين گونه طرح ها را تا پايان سال با سرعت و شتاب بيشتري دنبال خواهيم كرد.#

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار