کد خبر: 873451
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱
مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان :
مردم فهیم شهردولت آباد با مصرف ایمن و بهینه و پرداخت بموقع قبوض همچون گذشته زمینه توسعه و تقویت بیشتر گاز در بخش صنعت را فراهم نمایند

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، مدیرعامل این شرکت در دیدارباحجت الاسلام والمسلمین محمود آبادی،نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهردولت آباداز ، با اشاره به بهره مندی ۱۰۰ درصدی جمعیت شهرستان برخوار از نعمت گاز طبیعی با اجرای بیش از 800کیلومتر شبکه گذاری در این شهرستان اظهارداشت: نگهداری این میزان شبکه ، گازرسانی ایمن و مستمر به مشترکین و همچنین تامین بخش اعظمی از یارانه های مردم که برعهده این شرکت می باشد، در گروی پرداخت  به موقع گاز بهای مصرفی است.

سید مصطفی علوی، با اشاره به اینکه شهرستان برخوار یکی از مهم ترین قطب های صنعتی استان بوده و در برخی صنایع نظیر؛ صنعت آجرپزی در سطح کشور منحصر به فرد می باشد گفت: جمعیت زیاد و وجود صنایع متعدد موجب اختصاص سهم بالای مصرف گاز در بین شهرستان های استان است.

وی، یادآور شد؛ تعدّد صنایع فعالی نظیر بلور و شیشه، تجهیزات و مصالح ساختمانی، کاغذ سازی، لوازم خانگی و کارگاه های کوچک و بزرگ منجر به ایجاد موقعیت های بی شمار اشتغال برای جوانان و همچنین بستر سرمایه گذاری در منطقه گردیده، لذا با توجه به سیاست های شرکت گاز استان اصفهان مبنی بر لزوم توسعه و تقویت گازرسانی به واحدهای صنعتی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، علاوه بر توسعه متوازن گازرسانی در سایر بخش ها نظیر مسکونی، تجاری و … در بخش صنایع و شهرک های صنعتی نیز زیرساخت های مطلوبی ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان تاکید کرد: شایسته است  مردم  فهیم این شهرستان با مصرف ایمن و بهینه و پرداخت بموقع قبوض همچون گذشته زمینه توسعه و تقویت بیشتر گاز در بخش صنعت را فراهم نمایند.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمود آبادی،نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهردولت آباداز زحمات شرکت گاز استان و بویژه اداره گاز این شهرستان تشکر کرد و گفت: در این منطقه برخی شکایت ها در بخش قبوض گاز بهاء بویژه مربوط به قشر ضعیف و کم درآمد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی وجود دارد که تعامل و همکاری بیشتر اداره گاز شهرستان را می طلبد.

وی افزود: موضوع پرداخت بموقع گازبهای مصرفی، رعایت نکات ایمنی و صرفه جویی در مصرف این انرژی خدادای و مهم، مستلزم فرهنگ سازی است،تا مردم به اندازه کافی به اهمیت و ارزش این نعمت الهی واقف شوند.

سید مصطفی علوی مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: این شرکت از طریق صدا و سیما، جراید، کمیته فرهنگی شهرداری، چاپ بروشور و بنر، اطلاع رسانی در سطح مدارس استان و... اقدام به فرهنگ سازی نموده و علاوه برآن هر ساله مشترکین خوش حساب شرکت به عنوان نمونه مورد تشویق قرار می گیرند.

وی افزود : متاسفانه هیچ ماده قانونی برای بخشش یا تخفیف در میزان گاز بهای مصرفی مشترکین کمیته امداد و بهزیستی وجود ندارد لذا توصیه ما این است تا در مصرف گاز صرفه جویی کنند و با بکار گیری روش های استاندارد و ایمن، میزان مصرف خود را کاهش دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار