کد خبر: 873430
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶
رئیس اداره آموزش وپرورش بانه اعلام کرد
رئیس اداره آموزش و پرورش بانه گفت: در مجموع در چند سال گذشته بیش از 45 واحد آموزشی به همت خیرین و مسوولین در شهرستان بانه ساخته شده است.

رضا خضری در گفت‌وگو با جوان در کردستان، ضمن تبریک به مناسبت آغاز مدارس و تسلیت به مناسبت شروع ایام محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس،عنوان کرد: همواره از خودگذشتگی شهدا موجب شد که باخون خود انقلاب را آبیاری کنند و امروز با به ثمر رسیدن خون آنها شاهد حضور غنچه‌ها در امنیت و آرامش کامل در کلاس درس هستیم.

وی تعداد دانش‌آموزان شهرستان بانه را 30 هزار نفر عنوان کرد که تعداد دو هزار نفر هم به عنوان معلم و پرسنل مشغول ارائه خدمت به دانش‌آموزان هستند.

رئیس اداره آموزش و پرورش بانه همچنین کسب عنوان اول انجمن اولیا ومربیان شهرستان بانه برای چهار سال متوالی در استان کردستان را نشانه همدلی و حس مسئولیت‌پذیری مردم بانه دانست و افزود: آموزش و پرورش بانه در سال گذشته هم به عنوان آموزش و پرورش برتر و هسته مشاوره هم برای دو سال و پرورشی هم جز برترین‌های اول در استان بوده است.

وی در ادامه به شاخص برون‌سپاری اشاره کرد و گفت: یکی از معیارهای این شاخص‌ها قبولی در کنکور است که بانه با 113رتبه زیر هزار به 12 درصد رسیده است که نسبت به سهم بانه که 7 درصد است رتبه بیشتری کسب شده است.

خضری گرایش دانش‌آموزان به رشته تجربی را هم فرصت دانست و هم تهدید، خاطرنشان ساخت: در رشته‌های دندانپزشکی و پزشکی و داروسازی قبولی داشته‌ایم و تعداد 20 نفر معلم و بیش از 50 نفر هم مهندسی قبول شده‌اند.

خضری 49 رتبه زیر هزار در کاردانی را حاصل زحمات معلمین و دانش‌آموزان و اولیای آنان دانست و ادامه داد: این موفقیت‌ها با کار جمعی و گروهی، به تنهایی حاصل نخواهد شد.

وی همچنین بانه را جز شهرهای سرآمد مدرسه‌سازی دانست و خاطرنشان ساخت: امروز واحد آموزشی 6 کلاسه در روستای ننور تحویل داده خواهد شد وهمچنین مدرسه 6 کلاسه در روستای ساوان تا 4ماه دیگر آماده خواهد شد و در روستای خواجه‌میر هم یک هزار و 300 مترمربع زمین به مدرسه اهدا شده که یک خیر بانه‌ای ساخت آن را برعهده گرفته است و در مجموع در چند سال گذشته بیش از 45 واحد آموزشی به همت خیرین و مسئولین در شهرستان بانه ساخته شده است.

رضا خضری در پایان از شهرداری بانه به خاطر آسفالت 25 واحد آموزشی به صورت رایگان و سپاه پاسداران به خاطر تکمیل و بازسازی 10 واحد آموزشی که هر واحد 10میلیون تومان هزینه در بر داشت، قدردانی کرد واز تمامی مسوولان از جمله فرماندار و ادارات خدمات‌رسان شامل آب، گاز و برق مراتب تقدیر خود را اعلام کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر