کد خبر: 873413
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷
رئیس پلیس راهور سمنان:
رئیس پلیس راهور استان سمنان گفت: پلیس راهور با آمادگی کامل به استقبال آغاز سال تحصیلی جدید خواهد رفت و تمام توان و تلاش خود را به کار خواهد بست.
 موسی بزرگی افزود: همه‌ساله با شروع سال تحصیلی دغدغه‌های خانواده‌ها در خصوص مشکلات و آسیب‌های فراروی فرزندانشان در ایام سال تحصیلی شروع می‌شود که پلیس راهور استان سمنان در راستای اطمینان خاطر بخشیدن به اولیا و مربیان تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا دانش‌آموزان با فراغت به تحصیل و آموزش خود برسند.
وی اشاره‌ای به آسیب‌های اجتماعی در جامعه کرد و گفت: پلیس راهور با همکاری معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان و آموزش و پرورش، اقدام به شناسایی مدارسی که آسیب‌پذیری بیشتری دارند می‌نمایند و بنا به مقطع تحصیلی، سن و جنس، دانش‌آموزان در این مدارس نسبت به راه‌اندازی شهرک ترافیک همراه با اعزام کارشناسان مجرب پلیس می‌کنند.
رئیس پلیس راهور استان سمنان با اشاره به اینکه در بعضی از مدارس دانش‌آموزان مشکل تردد از خیابان را دارند، گفت: پلیس راهور استان سمنان همچون سال‌های گذشته با برنامه‌ریزی در ساعات اولیه و پایانی فعالیت مدارس نسبت به پوشش ترافیکی محلات و خیابان‌ها اقدام می‌کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر