کد خبر: 873409
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹
فرمانده سپاه ناحیه دامغان
فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: ساختمان مجتمع شهدای مدافع حرم در سپاه این ناحیه، همزمان با هفته دفاع مقدس با هدف رفع مشکل کمبود فضای اداری به بهره‌برداری رسید.
سرهنگ محمد خوشقدم  افزود: مجتمع شهدای مدافع حرم در هفته دفاع مقدس امسال با حضور سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی فرمانده سپاه قائم(عج) استان سمنان، به منظور رفع مشکل کمبود فضای اداری و با اعتبار یک میلیارد و 600 میلیون ریال تکمیل و افتتاح شد.
فرمانده سپاه ناحیه دامغان با اشاره به افتتاح این مجتمع در دو طبقه با 21 اتاق که 16 اتاق اداری و بقیه خدماتی است، گفت: ساختمان جدید شهدای مدافع حرم سپاه ناحیه دامغان با هدف تجمیع واحدهای اداری و به منظور تامین اتاق های اداری و رفع کمبود فضای اداری ایجاد شده است.
خوشقدم با اشاره به کمک دستگاه های اجرایی خدماتی به منظور تامین زیرساخت‌های مجتمع شهدای مدافع حرم، افزود: با ساخت این مجتمع مشکل کمبود فضای بخش‌های مدیریت مالی، طرح و برنامه، تربیت آموزش، فضای مجازی، تربیت بدنی سپاه ناحیه دامغان و گردان فاتحین رفع شده است.
فرمانده سپاه ناحیه دامغان با اشاره به اجرای 110 عنوان ویژه برنامه در این شهرستان در هفته دفاع مقدس امسال، گفت: در این هفته باید تلاش کنیم تا پیام شهدا و حماسه های آنها را به مردم منتقل کنیم، زیرا در برابر رشادت ها و جانفشانی آنان مسوول‌ایم و قدرت، صلابت و آرامش امروز خود را مدیون خون پاک آنان هستیم.
شهرستان دامغان 630 شهید، یک هزار و 600 جانباز و 33 آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سه شهید تقدیم جبهه مقاومت در سوریه کرده است و در دوران دفاع مقدس 16 هزار رزمنده و بسیجی دامغانی در بیش از 20 عملیات بزرگ و کوچک حضور داشتند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار