کد خبر: 873313
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
مدیر کمیته امداد شهرستان ری خبر داد
حامی طرح اکرام ایتام و محسنین ۲۲۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ری اهدا کرد. مدیر کمیته امداد شهرستان ری گزارشی از کمک حامیان و خیران به دانش آموزان تحت حمایت این نهاد ارائه کرد.

به گزارش جوان آنلاين؛ یدالله صفری، مدیر کمیته امداد شهرستان ری با بیان اینکه کمیته امداد برای خدمت رسانی به دانش آموزان تحت حمایت علاوه برمنابع داخلی از کمک های خیران بهره می‌گیرد؛ گفت: کمک های حامیان و خیران نقش بسزایی در ارائه خدمت و کمک رسانی به جامعه هدف دارد.

وی افزود: یکی از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین ۲۲۰ بسته لوازم التحریر شامل کیف ، دفتر، نوشت افزار و سایر ملزومات به ارزش ۱۲ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد اهدا کرد.

صفری با بیان اینکه این حامی نیکوکار حدود یک سال است همکاری خود را با کمیته امداد شهرستان ری آغاز کرده است؛ گفت: وی علاوه بر کمک‌های تعهد شده در طرح اکرام در مناسبت ها و موارد مورد نیاز کمک ها ی خود را به خانوارهای تحت حمایت اهداء می کند.

مدیر کمیته امداد شهرستان ری با بیان اینکه حامیان همواره یاور کمیته امداد در یاری رساندن به نیازمندان هستند گفت: پنج هزار و ۴۰۶ حامی حمایت یک هزار و ۸۱۶ یتیم و فرزند نیازمند غیر یتیم را در قالب طرح «اکرام ایتام» و «محسنین» در کمیته امداد شهرستان ری بر عهده دارند و از ابتدای امسال تاکنون یک میلیار و ۷۱۲ میلیون تومان تومان به فرزندان معنوی خود به صورت نقدی و غیرنقدی کمک کرده اند.

وی افزود: طرح اکرام ایتام یکی از طرح‌های حوزه مشارکت‌های مردمی این نهاد است که بر اساس آن خیران می‌توانند با پرداخت حداقل ۳۰ هزار تومان به صورت ماهیانه، حمایت مادی و معنوی یک یا چند یتیم تحت حمایت را به عنوان فرزندان معنوی خود عهده دار شوند.

صفری یادآور شد: خیران برای کمک به دانش آموزان نیازمند می توانند با شماره گیری سامانه پیامکی # ۰۲۱۱۷ * ۸۸۷۷ *، سامانه تلفنی ۷۳۵۵ ، حضور در دفتر کمیته امداد شهرستان ری کمک های خود را به دست دانش آموزان نیازمند برسانند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار