کد خبر: 873303
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰
همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و آغاز هفته دفاع مقدس مدیریت فرهنگی هنری مترو با مشارکت سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی و شهرداری منطقه 6 ویژه برنامه " کربلا جاریست" را در ایستگاه مترو میدان ولیعصر(عج)(ایوان انتظار) برگزار می نماید .
به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری مترو: این نمایشگاه  با هدف معرفی و یادآوری حماسه و مقاومت رزمندگان اسلام در طول 8 سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی به شهروندان  به ویژه جوانان  برگزار می شود.
ویژه برنامه کربلا جاریست  در بخش های مختلف غرفه  کتابهای تالیف شده و محصولات فرهنگی  در حوزه دفاع مقدس ،برپایی غرفه های آثار حجمی  مربوط به شرح عملیات ها ی انجام شده ،برپایی غرفه سلاح و تجهیزات نظامی ،برپایی نمایشگاه عکس از دوران دفاع مقدس ،اجرای مارش نظامی ،اجرای نمایش میدانی (پرفورمنس) بامحوریت دفاع مقدس و محرم وهمچنین برپایی غرفه هم عهدی با شهدا و ایستگاه صلواتی درایوان انتظار ایستگاه مترو ولیعصر(عج) برگزار می شود .
علاقه مندان برای بهره مندی از نمایشگا ه کربلا جاریست  می توانند از تاریخ یکم تا پنجم مهرماه از ساعت 9 الی 22 به ایوان انتظار واقع در ایستگاه مترو ولیعصر عجل الله مراجعه نمایند.
برای کسب اطلاعات بیشتر از برنامه های  فرهنگسرای مترو می توانند به سایتwww.farhangsarametro.ir
مراجعه ویا باشماره تلفن 96652608  تماس حاصل فرمایند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار