کد خبر: 873271
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹
جواد زنجانی:
فرماندار اردبیل گفت: رئیس جمهور گاو باز آمریکا دست از ادبیات قلدرمعابانه خود بردارد چرا که سیاست‌مداران گاوباز آمریکا همواره به عربده کشی عادت کردند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، جواد زنجانی در مراسم بازگشایی مدارس و به صدا درآمدن زنگ مهر و مقاومت در اردبیل اظهار کرد: پیش درآمد هر توسعه، توسعه فرهنگی و انسانی است که قطعا در این مسیر آموزش و پرورش باید نقش بی‌بدیل خود را به خوبی انجام دهد.

وی به تقارن آغاز سال تحصلی با آغاز هفته دفاع مقدس و ایام محرم اشاره کرد و گفت: سه میم محرم، مدرسه و مقاومت ریشه در اعتقادات و عجیب با عواطف و مهربانی‌های ما است که قطعا می‌تواند زمینه، زمینه‌ساز رشد و بالندگی معنوی را در شکوفایی بهار تعلیم و تربیت فراهم آورد.

وی با اشاره به حضور قدرتمندانه رئیس جمهور کشورمان در سازمان ملل و سخنرانی عقلانی و منطقی روحانی گفت: رئیس جمهور آمریکا به مانند سلف ناخلف خود سیاست‌مداران گاوباز آمریکا باز هم به عربده‌کشی روی آورد و جز بی‌آبرویی خود و کشورش هیچ نتیجه ای سخنرانی‌های او به همراه نداشت.

فرماندار اردبیل دنیای امروز را دنیای علم و پیشرفت و  گفت‌وگو و اقتدار بر پایه علم و دانایی توصیف کرد و افزود: دیگر عصر قلدرمآبی و عربده‌کشی به اتمام رسیده و باید زمینه حرکت‌های منطقی را در جامعه فراهم کرد.

زنجانی با بیان اینکه بعد از گذشت 30 سال ما متوجه کار بی‌سابقه امام و دوراندیشی آن امام عزیز هستیم، افزود: امام راحل هرگز تسلیم در برابر دشمنان را نپذیرفت بلکه اعلام کرد ما متجاوزان را تنبیه می‌کنیم و این تنبیه هشت ساله زمینه ای را فراهم کرد تا هیچ کشوری جرائت و جسارت حمله به ایران را نداشته باشد.

وی به ماجرای همرزمی جعفر جهازی اشاره کرد و افزود: ما در همه عرصه‌ها با هم همکلاس و هم‌دوره بودیم و سجایای اخلاقی شهید جهازی بسیار ارزشمند است.

فرماندار اردبیل آسیب‌های اجتماعی جامعه را نیز یادآور شد و گفت: باید نسل آینده را به سمت مصونیت حرکت دهیم که این کار را نمی‌توانیم با محدودیت انجام دهیم بلکه رویکرد پیشگیرانه باید مورد توجه آموزش و پرورش قرار گیرد.

زنجانی از اولیا، معلمان و مدیران مدارس خواست تا با اخلاق و رفتار شایسته خود زمینه الگوی تربیتی را برای نسل آینده فراهم کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر