کد خبر: 873268
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: بخش دولتی متولی خوبی برای حوزه اشتغال نیست و باید این مسئولیت به بخش خصوصی واگذار شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، مجید خدابخش در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در اردبیل اظهار کرد: نباید از دستگاه های دولتی و مدیران اجرایی بخواهیم تا در حوزه اشتغال برنامه و یا طرحی را ارائه کنند بلکه این کار بخش خصوصی است تا با استفاده از ظرفیت مشاوران بستری فراهم آید تا در استان اردبیل نیز اشتغال واقعی و پایدار اتفاق بیفتد.

وی به سرمایه گذاری های انجام شده در استان نظیر پل معلق، آرتا جوجه، فرنچ فرایز و ... به همت بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: در این پروژه ها حتی مکان یابی نیز توسط مشاوران زبده بخش خصوصی انجام شده و از همین روی وظیفه کسب و کار رسالت بخش خصوصی و مشاوران زبده است وگرنه دستگاه های دولتی هیچ وقت متولی خوبی در این حوزه نبوده اند.

استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر و از طریق فضای مجازی اسنپ در بخش های مختلف در تهران راه اندازی شده که با فعالیت این مجموعه بهای خدمات ارائه شده حتی در حوزه حمل و نقل و خرید مایحتاج ضروری مردم تا 30 درصد کاهش یافته است.

در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی آئین نامه اجرایی بندهای الف و ب تبصره 18 قانون بودجه سال 96 و الزامات ایجاد اشتغال فراگیر مطرح شد که قرار است به زودی شیوه نامه های اجرایی در این زمینه تدوین و طراحی شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر