کد خبر: 873264
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱
عضو شورای شهر اردبیل:
عضو شورای شهر اردبیل گفت: این وظیفه ذاتی شهرداری است که کمک کار حوزه آموزشی- فرهنگی و ورزشی و علمی بوده و نسبت به آسفالت همه مدارس اقدام کند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حسین افسانه در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: ما براساس اقداماتی که در گذشته انجام دادیم برای مدارس دولتی با توجه به نبود درآمد در این واحدهای آموزشی باید کمک کار چنین واحدهای آموزشی باشیم که چه در داخل شهر و چه مناطق حاشیه ای این کمک ها و همراهی ها باید ملموس و عینی باشد.

وی خاطرنشان کرد: پیشنهاد می کنیم تا در قالب یک کمیسیون تخصصی سقف کمک های شورا و شهرداری به همه مدارس از بابت آسفالت محوطه آنها تعیین شود تا زمینه بهبود شرایط را در این حوزه شاهد باشیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل به آثار افزایش اضافه کار کارگران و رفتگران از 30 ساعت به 50 و حتی 70 ساعت در بهبود شرایط رفت و روب عمومی اشاره کرد و بیان داشت: باید خروجی این حمایت ها به بهبود شرایط در این بخش کمک کند.

افسانه جلب رضایت کارگران را در ارتقای کیفیت کار انجام شده با اهمیت خواند و اضافه کرد: قطعا با حمایت همه جانبه از کارگران شهرداری و بهبود شرایط معیشتی و رفاهی آنها می توانیم بهترین خدمات شهری را در مجموعه شهرداری شاهد باشیم.

وی درر پیشنهاد جدید خود اعلام کرد: شهرداری نسبت به تملک کلیه اراضی زیر 30 متر در خیابان های اصلی اقدام کرده تا نسبت به بازگشایی و تعیین تکلیف این اراضی و ساخت و سازها اقدامی قانونی انجام شود.

عضو شورای شهر اردبیل با بیان اینکه در شورای چهارم بیشترین تملک و آزادسازی در منطقه امامزاده صدرالدین اردبیل انجام شد اضافه کرد: ما در شورای چهارم در این زمینه با فعالیت های گسترده سنگ تمام گذاشتیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر