کد خبر: 873261
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴
عضو شورای شهر اردبیل:
عضو شورای شهر اردبیل گفت: شورا با مصوبات متعارض در آسفالت مدارس داخل شهر و حاشیه به بدبینی مردم دامن نزند.
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، رحیم آقازاده در جلسه رسمی شورای شهر با انتقاد از موافقت اعضای شورا با آسفالت ریزی مدرسه آسیه به مبلغ 40 میلیون تومان اظهار کرد: نباید شهرداری از کیسه خلیفه به چنین کارهایی ورود پیدا کند در حالی که بسیاری از مدارس حاشیه شهر در وضعیت اسفناکی قرار دارد و نیاز به آسفالت ضروری تر است در حالی که ما حاضر نیستیم حتی 5 تا 10 میلیون تومان به آنها پرداخت کنیم تا عملیات آسفالت ریزی انجام شود.

وی نگاه دوگانه برخی از اعضای شورای شهر را به متن و حاشیه شهر غیرمنصفانه خواند و بیان داشت: خواهران بنده در دو مدرسه مدیر هستند و بارها از بنده خواسته اند تا زمینه آسفالت ریزی محوطه مدارس آنها را فراهم کنم اما به خودم اجازه نمی دهم تا از پول بیت المال چنین اقدامی انجام شود.

عضو شورای شهر اردبیل در ادامه سخنان خود با انتقاد از وضعیت رفت و روب شهری و عدم مدیریت صحیح در این حوزه خاطرنشان کرد: نظارت ابتر به نابسامانی در این حوزه دامن زده و ما به جای آنکه در همان زمان عقد قرارداد با پیمانکار روی ساعات کار کارگران توافق کنیم امروز روی این مسایل کوچک وقت شورا را می گیریم.

آقازاده گفت: نیازی نیست که چنین مباحث کم اهمیت در ارتباط با افزایش ساعات کاری رفتگران و کارگران خدمات شهری از 30 ساعت به 50 ساعت در شورا مطرح شود چرا که شورا محل تصمیم گیری کلان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر