کد خبر: 873244
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
با حضور مسئولین شهرستان انجام شد :
با حضور مسئولین شهرستان اسلامشهر، جشن بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان دخترانه ام البنین (س) این شهرستان برگزار شد.

با حضور فرماندارو اعضای شورای آموزش و پرورش  و شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولین  شهرستان ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، زنگ  آغاز سال تحصیلی  جدید در دبیرستان هیات امنایی ام البنین (س)  این شهرستان  نواخته شد .

دراین مراسم حسن حبیب پورمدیرآموزش وپرورش شهرستان اسلامشهرباارائه گزارشی ازوضعیت    آموزش وپرورش این شهرستان،اظهارداشت: درسال جدید تحصیلی قریب به 95 هزاردانش آموزدر 2850 کلاس درس و 220 فضای آموزشی دولتی و 52 فضای غیر دولتی درسطح427  کدمدرسه از مقطع  پیش دبستانی تا پیش دانشگاهی  مشغول به تحصیل  شده اند .

حبیبی پور بیان کرد:با همکاری و مشارکت  آموزش و پرورش با بسیج سازندگی سپاه ناحیه سیدالشهداء اسلامشهر در قالب طرح هجرت 3 تعداد80 فضای آموزشی درسطح  این شهرستان مرمت،بازسازی و زیبا سازی و شاداب سازی شده است .

داود محمدی نماینده مردم  اسلامشهر ، ری ، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی  ، درآیین باز گشایی مدارس شهرستان اسلامشهر ،  اظهار داشت : پیشرفت و توسعه کشور در گرو   پیشرفت مدارس و تدوین برنامه های  قوی و مناسب آموزشی   و ایجاد ساختار آموزشی خوب در مدارس است .

محمدی با اشاره به وظایف  اولیا و مسئولین  در قبال دانش آموزان  ، بیان کرد: اولیا وظیفه دارند شرایط لازم برای تحصیل  دانش آموزان فراهم نمایند و مسئولین  و متولیان کشور موظف هستند   شرایط و زمینه  آموزش  خوب و ارتقاء  علمی دانش آموزان را فراهم نمایند، که در مجلس بنا داریم بزودی   از دولت بخواهیم   شرایط بهتری را برای آموزش و پرورش کشور  ایجاد نمایند .

وی با اشاره به تقارن ماه محرم الحرم  با بهارعلم ودانش،افزود: اگر محرم وقیام امام حسین (ع)  نبود،  امروز دین اسلام  هم وجود نداشت ،امروز در دنیا دین اسلام  با قدرت  به هدایت بشریت  ادامه می دهد و با شهادت  حضرت ابا عبداله الحسین (ع)   دین اسلام بیمه شده است .

نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی،خاطرنشان کرد:بنا برفرمایشات مقام معظم رهبری علم وتخصص باعث  پیشرفت  جامعه می شود ، همانطور که نیروهای نظامی و انتظامی امنیت شهرها را برقرار می کنند ،   با  فراگیری  مسائل اعتقادی دانش آموزان و  رعایت حجاب بویژه در دختران   ، امنیت اعتقادی دانش آموزان نیز   ایجاد خواهد شد .

 قابل ذکر است که در پایان این مراسم  ضمن تقدیر وتجلیل ازدانش آموزان موفق  دبیرستان ام البنین (س) که در کنکور امسال حائز رتبه شده و به مراکز آموزش عالی راه یافته  اند ، زنگ مهر توسط فرماندار و نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی نواخته و رسما" سال تحصیلی در شهرستان اسلامشهر آغاز شد .

 انتهای پیام /                  

 

             

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر