کد خبر: 873239
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴
استاندار البرز خبرداد
استاندار البرز از مذاکره با معاون رئیس جمهور و وزرا برای تکمیل آزاده راه شمال و پروژه شهید همت خبر داد و گفت: با بهره برداری از این طرح ها تا چند ماه آتی،گشایشی از بارترافیکی که البرز این سالها متحمل بوده است،صورت خواهد گرفت.

محمدعلی نجفی با اعلام این خبر گفت: البرز به ویژه کلانشهر کرج و شهرستان فردیس، طی این سالها به جهت حجم بالای ترددها از 14 استان،بیشترین بار ترافیک را متحمل شده و سنگین،نفس می کشیده است.

وی در ادامه با اشاره به مذاکرات انجام شده با مسئولان ارشد کشور در این رابطه افزود: رایزنی ها و مذاکرات لازم را در این خصوص با دکتر جهانگیری معان محترم رییس جمهور، آقای سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان کشور و دیگر وزرا داشته ام، تا آزاد راه شمال و بزرگراه همت به صورت ویژه تکمیل شود و طی 8 ماه آینده هر دو بخش زیربار ترافیک برود.

استاندار البرز با اشاره به توسعه زیرساخت های گردشگری در استان افزود: به موازت تکمیل راه ها، زمینه اقامت 20 میلیون مسافر در کنار تردد کنندگان ثابت از مسیرها پیش بینی خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه های استان البرز و کلانشهر کرج،مسئله آلودگی هوا و شرایط زیست محیطی است،گفت : بزودی با آغاز بکار شهرداران،برنامه ویژه ای را در حوزه مدیریت شهری خواهیم داشت.
وی با اشاره به اینکه از دو منظر بهبود شرایط زیست محیطی استان را فراهم خواهم آورد، افزود: ساماندهی زباله های شهری و بین راهی، حذف تردد شبانه تریلی ها و کامیون ها،بهبود وضعیت کارخانجاتی که در آلودگی هوا تأثیرگذار هستند در اولویت قرار دارد.
استاندار البرز گفت: در رابطه با مدیریت پسماند شهری نیز طرح های قابل توجهی خواهیم داشت.
نماینده عالی دولت در استان بیان کرد: تلاش خواهیم داشت تا زندگی را برای ساکنان استان و رفاه را برای میهمانانی که در البرز اقامت دارند، فراهم نماییم.
دکترنجفی بیان کرد: کاهش بیکاری و افزایش اشتغال نیز بعنوان اولویت اساسی در دستور کار بنده قرار خواهد داشت.
وی در ادامه با اشاره به فصل بازگشایی مدارس نیز خاطرنشان کرد: نیروهای نظامی و انتظامی همانند سابق با قوت بیشتر، زمینه استقبال از مهر را با ایجاد بسترهای ایمن برای فرزندان این استان مهیا خواهند کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار