کد خبر: 873235
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: ایستگاه‌های صلواتی برای برقراری امنیت در ایام محرم و نظارت بر عملکرد آن‌ها شناسنامه‌دار شدند.

سرهنگ سید محمدرضا خسروی ، ضمن قدردانی از سازمان تبلیغات اسلامی استان و مسئولین هیئت‌های مذهبی گفت: تقریباً از یک ماه گذشته برنامه‌ریزی‌های لازم را جهت برگزاری مراسم باشکوه ایام محرم را در استان داشتیم و هماهنگی بسیار خوبی بین پلیس و نیروهای مرتبط با حوزه‌های ماه محرم وجود دارد.

وی در خصوص اقدامات گسترده‌ای که جهت ایجاد امنیت در این ایام صورت گرفته اظهار داشت: آموزش هیئت‌های مذهبی یکی از اقدامات صورت گرفته است که در این رابطه، همایش بزرگی توسط سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد و آموزش‌های لازم در حوزه‌های امنیتی، فرهنگی، انتظامی و ترافیکی داده شد.

سرهنگ خسروی در ادامه افزود: همچنین جلسه‌ای در خصوص مسائل انتظامی، ترافیکی و ایستگاه‌های صلواتی بین نیروی انتظامی، شهرداری و سازمان تبلیغات اسلامی استان تشکیل شد و در این جلسه مقرر شد نظمی به ایستگاه‌های صلواتی داده شود و ازاین‌پس ایستگاه‌ها شناسنامه‌دار شوند و همچنین اقدامات آن‌ها مشخص شود.

وی افزود: ایستگاه‌های صلواتی و هیئت‌های مذهبی نیز باید همکاری تنگاتنگی با دستگاه‌های انتظامی داشته باشند تا نظم و امنیت مراسم عزاداری به بهترین نحو تأمین شود.

سرهنگ خسروی اذعان داشت: در نظر هست که نیروهایی به‌عنوان همیاران محرم از بین پلیس‌های افتخاری ساماندهی شوند، بر مسائل انتظامی و امنیتی نظارت داشته باشند و هیئت‌های مذهبی را نیز هدایت نمایند تا شاهد به وجود آمدن مشکلاتی در این ایام نباشیم.

وی همچنین عنوان کرد: طرح‌ها و دستورات ترافیکی نیز صادرشده و در روز تاسوعا و عاشورا محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهند شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بیان داشت: ان شاالله جلسه‌ای با بازرسین و ناظرین هیئت‌های مذهبی جهت توجیه و آموزش آن‌ها جهت نظارت بر عملکرد هیئت‌های مذهبی خواهیم داشت.

سرهنگ خسروی در پایان گفت: آمادگی لازم را جهت انجام عزاداری و مراسم‌های مذهبی استان داریم که ان شاالله عزاداری امسال باشکوه بیش‌تری نسبت به سال گذشته برگزار شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار