کد خبر: 873234
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶
معاون سپاه استان سمنان خبر داد
معاون بهداشت و درمان سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از وجود 96 شهید بهداشت و درمان در این استان خبر داد و گفت: امنیت و اقتدار مثال‌زدنی ایران مرهون رشادت‌های شهداست.
جعفر دیابی  ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا که عزت و اقتدار را برای کشور رقم زدند، بیان کرد: امروز با بهره‌مندی از مجاهدت و عملکرد شهیدان، شاهد امنیت و اقتدار مثال‌زدنی در کشور هستیم.
وی با اشاره به برگزاری دومین اجلاسیه شهیدان و گردهمایی ایثارگران بهداشت و درمان که در سمنان برگزار شد، بیان کرد: نخستین اجلاسیه در سال 94 و به همت معاونت بهداشت و درمان سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان کلید خورد و پس ‌از آن بسیج جامعه پزشکی و علوم‌پزشکی ادامه‌دهنده این اجلاسیه شدند.
معاون بهداشت و درمان سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: در سال 64 که بررسی شد، 88 شهید در حوزه بهداشت و درمان شناسایی شده و پس از بررسی‌های انجام‌شده، تعدادی از شهدا به مجموعه 88 شهید افزوده شد و اکنون تعداد شهدای این قشر در سمنان به 96 تن رسیده است.
دیابی بیان کرد: از مجموع 96 شهید، یک نفر پزشک، 6 نفر پزشک‌یار، 53 امدادگر، 9 نفر مسؤول حمل مجروح، 9 نفر راننده آمبولانس و 18 آن نیز شهدای گارد بهداشت و درمان بوده‌اند.
وی با اشاره به برگزاری دومین اجلاسیه 96 شهید حوزه بهداشت و درمان بیان کرد: سخنران این محفل مشاور مقام معظم رهبری بود و مسؤولان ارشد استان نیز در این همایش حضور یافتند.
معاون بهداشت و درمان سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: تجلیل و تکریم از خانواده شهدا، ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و آشنا شدن با آرمان‌های شهدا از مهم‌ترین اهداف این اجلاسیه است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار