کد خبر: 873233
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷
واكنش سرلشگر صفوي به ياوه گويي‌هاي اخير ترامپ:
مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با غير حقوقي خواندن سخنان اخير رئيس جمهور آمريكا در مجمع عمومي سازمان ملل، گفت : يك ديوانه، با سخنان ابلهانه در جمع سران 193 كشور دنيا در مجموع عموي سازمان ملل، دنيا را مات سخنان خود كرده است.
 سردار سرلشکر سیدیحیی صفوی در دومین اجلاسیه 96 شهید و گردهمایی ایثارگران بهداشت و درمان استان سمنان افزود: سخنرانی رییس جمهور آمریکا در سازمان ملل غیرحقوقی و ابلهانه بود.
وي اضافه كرد: سخنان ابلهانه، دروغگویی های بزرگ و مطالب غیرحقوقی که در بین سران 193 کشور جهان و در مقابل انظار چند میلیاردی مردم جهان، نشان داد ترامپ به هیچ یک از قراردادهای بین‌المللی از جمله برجام که توافق بین چند کشور بزرگ دنیاست، پایبند نیست.
مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا اظهارداشت : ترامپ رییس جمهوری آمریکا، ایران اسلامی را متهم به حمایت از تروریسم کرد، در حالی که همه مردم جهان می‌دانند حمایت از تروریست‌های فعلی یعنی داعش، جبهه‌النصره و چه جریان‌های نفاق و منافقين در ایران و چه حمایت از دولت تروریست صهیونیسم یا حمایت از جنگ‌طلبی برخی کشورهای عربی، از سوی آمریکا بوده است.
صفوی با بيان اينكه الحمدالله مسوولين ما آگاه هستند و سخنان و تدابير هوشمندانه مقام معظم رهبري تمام نقشه هاي شوم دشمنان را خنثي كرده و خواهد كرد، تاکید کرد : تصورم این است که مردم آمریکا چهار سال ریاست جمهوری ترامپ را تحمل نمی‌کنند و قبل از چهار سال، این آدم دیوانه ممکن است سرنگون شود.
وي همچنين با تجليل از فداكاري ها و ايثار و از خودگذشتگي شهداي مدافع حرم در سوريه گفت: مكتب حسيني شما ملت شريف و اعتقاد عميق ملت ايران مدافع حرم حضرت زينب(س) در سوريه است و فرزندان از جان گذشته شما مانند شهيد حججي‌ها نيز ادامه دهنده اين مكتب حسيني هستند.
مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا تأكيد كرد: رئيس جمهور آمريكا كه با ياوه گويي‌هاي خود ايران اسلامي را جنگ طلب و حامي تروريسم در منطقه معرفي مي كند، خود حامي اول صهيونيست و گروه‌هاي تكفيري و داعش در منطقه است، سازمان هاي اطلاعاتي آمريكا از دولت تروریست صهیونیسم و منافقين و گروهك‌هاي تروريستي در دنيا حمايت مي‌كنند.
سردار صفوي همچنين با تجليل از 96 شهيد بهداشت و درمان و بهداري در استان سمنان گفت: بايد براي هر يك از اين شهدا و مجموعاً به تعداد 96 كتاب، چاپ شود.
 از استان سمنان در دوران دفاع مقدس یک پزشک، 6 پزشکیار و بهیار، 53 امدادگر، 18 راننده آمبولانس و حمل مجروحان و 18 بهداشتیار و نیروی بهداشت و درمان به مقام شهادت نایل آمدند.
استان سمنان سه هزار شهید و بیشتر از هفت هزار و 500 جانباز تقدیم انقلاب کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر