کد خبر: 873228
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی:
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی در خصوص صندوق توسعه بخش کشاورزی استان کردستان گفت: هدف‌گذاری ما افزایش سرمایه این صندوق تا سقف 100 میلیارد تومان است.

به گزارش جوان از کردستان، خالد جعفری صبح امروز در جلسه ستاد امور دام که در سازمان جهاد کشاورزی کردستان برگزار شد، با تاکید بر اینکه باید کارشناسان مراکز خدمات کشاورزی در مباحث امور دام و طیور هم باید ورود پیدا کنند، اظهار کرد: ما باید با بهره‌گیری از قدرت نرم‌افزاری و توان کارشناسی از سرمایه انسانی که در اختیار داریم به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

جعفری در خصوص صندوق توسعه بخش کشاورزی استان کردستان هم گفت: هدف‌گذاری ما افزایش سرمایه صندوق توسعه بخش کشاورزی تا سقف 100 میلیارد تومان است.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه صندوق در حال حاضر 35 میلیارد تومان است که از این میزان، سهم بخش خصوص 54 و 7 دهم درصد، معادل 19 میلیارد و 139 میلیون تومان و سهم بخش دولتی 45 و 3 دهم درصد است که معادل 15 میلیارد و 860 میلیون تومان است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر در زیربخش زراعت و باغبانی 123 تشکل تعاون روستایی و تعاون تولید داریم که معادل 20 و 5 دهم درصد سهام صندوق را به خود اختصاص داده‌اند.

وی افزود: زیربخش دام، طیور و زنبور عسل با 45 تشکل 24 و 8 دهم درصد از سهام را به خود اختصاص داده‌اند و در بخش شیلات هم 9 تشکل که دو و نیم درصد از سهام صندوق را دارند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: در زیربخش منابع طبیعی نیز 5 تشکل فعالیت دارند که یک دهم درصد از سود سهام صندوق را به خود اختصاص می‌دهند.

جعفری بیان کرد: تشکل‌های صنایع تبدیلی زیربخش کشاورزی با 16 مورد 6 و 8 دهم درصد و زیربخش مکانیزاسیون هم با یک تشکل 5 دهم درصد سهام صندوق را در اختیار دارند.

وی افزود: در بخش دولتی هم شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از بخش کشاورزی 45 و 3 دهم درصد از سرمایه صندوق را به خود اختصاص داده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر