کد خبر: 873209
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان:
در حال حاضر 10 هزار زن سرپرست خانوار را تحت پوشش دارد که نیازمند حمایت‌های گسترده‌تری هستند، بیش از 250 مرکز توانبخشی شبانه روزی در اصفهان فعالیت می‌کنند .

به گزارش خبرنگارجوان آنلاین از اصفهان، مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در حاشیه بازدید معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از مرکز بهزیستی ملکوتی خواه اصفهان اظهار داشت: بهزیستی استان اصفهان یک هزار و 400 پرسنل دارد که 78 درصد از آنان زنان هستند، همچنین 80 درصد از کارشناسان و کارشناسان ارشد در مراکز غیرمستقیم بهزیستی را نیز زنان تشکیل می‌دهند.

سعید صادقی گفت : بهزیستی برای صیانت از مردم در حوزه‌های پیشگیری فعالیت می‌کند و در حال حاضر 10 هزار زن سرپرست خانوار را تحت پوشش دارد که نیازمند حمایت‌های گسترده‌تری هستند، بیش از 250 مرکز توانبخشی شبانه روزی در اصفهان فعالیت می‌کنند که توسط خیران و با یارانه دولتی اداره می‌شوند.

وی با بیان اینکه 110 هزار معلول در اصفهان زندگی می‌کنند که 39 درصد آنان زنان هستند،ابراز نمود: باید برای زنان معلول نیز فکری شود چرا که آنان نیازمند حمایت بیشتری هستند.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به فعالیت اورژانس اجتماعی در اصفهان گفت: در حال حاضر 16 مرکز فوریت اجتماعی در اصفهان فعالیت می‌کنند که زنان و کودکانی را که در معرض آسیب‌های اجتماعی هستند تحت پوشش قرار داده‌اند.

صادقی با اشاره به ارتباط بهزیستی در حوزه فعالیتی امور زنان بیان کرد: در مصوبه دولت پیش بینی شده است که 30 درصد از مناصب مدیریتی به زنان واگذار شود، اکنون 25 درصد از مناصب مدیریتی بهزیستی در اختیار زنان است و تا پایان امسال بالای 40 درصد از این مناصب به زنان سپرده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با سیاست‌گذاری‌های جدید، معاونت امور زنان ریاست جمهوری بتواند برنامه‌های حمایتی موثرتری را برای زنان سرپرست خانوار و دختران در معرض آسیب‌های اجتماعی اجرایی کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار