کد خبر: 873195
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي از آماده‌باش پليس راهور در ايام محرم همزمان با بازگشايي مدارس خبر داد.
سردار تقي‌ مهري گفت: امسال آغاز ماه محرم همزمان با ابتداي مهرماه و بازگشايي مدارس است و در همين راستا مأموران پليس راهور در سراسر كشور اقداماتي را در هر دو مورد در دستوركار خود قرار داده‌اند.
وي با بيان اينكه مأموران راهور در اين ايام در آماده‌باش كامل هستند، ادامه داد: در سراسر كشور از هيئت‌ها و مساجد و. . . خواسته‌ايم تا مسير دسته‌جات خود را طوري انتخاب كنند كه منجر به ايجاد ترافيك و مسدود شدن مسير نشود.  رئيس پليس راهور ناجا با بيان اينكه در اين زمينه در شهرهاي مختلف طرح ترافيك خاصي پيش‌بيني شده است، اظهاركرد: باتوجه به اينكه دسته‌جات در ساعات پاياني شب حركت مي‌كنند مقرر شده تا يك نفر با لباس داراي شب‌رنگ يا رنگ‌روشن در اين دسته‌جات حضور داشته و خودروها را هدايت كند كه آموزش‌هاي لازم به اين افراد داده شده‌است.
وي به عزاداران حسيني توصيه كرد: هنگام عبور از عرض خيابان يا ايستادن در حاشيه خيابان بايد توجه داشته‌باشند كه به علت تاريكي هوا و رنگ مشكي لباس‌، امكان رويتشان از سوي راننده كمتر است و به همين دليل لازم است حتماً از محل‌هاي مجاز عابرپياده عبور كنند ضمن اينكه رانندگان نيز لازم است با دقت بيشتري رانندگي كنند.  وي همچنين با اشاره به ايستگاه‌هاي صلواتي نيز گفت: مكان‌يابي اين ايستگاه‌ها نيز بايد طوري باشد كه منجر به ايجاد ترافيك نشود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار