کد خبر: 873149
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵
2 ماه ديگر نابود ی شجره خبیثه داعش را جشن می‌گیریم
فـرمـانـده نيـروي قـدس سپاه پاسـداران تـأكيـد كرد: وقتـي شهيد حججـي به شهـادت رسيد، پيـامـي صادر كردم و در آن تأكيد كردم تا سه ماه ديگر ريشه داعـش را مـي‌خشكانيم، الان هم مـي‌گويم نابودي داعش نـزديك است.
فـرمـانـده نيـروي قـدس سپاه پاسـداران تـأكيـد كرد: وقتـي شهيد حججـي به شهـادت رسيد، پيـامـي صادر كردم و در آن تأكيد كردم تا سه ماه ديگر ريشه داعـش را مـي‌خشكانيم، الان هم مـي‌گويم نابودي داعش نـزديك است.
به گزارش تسنيم، سردار سرلشكر قاسم سليماني فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران روز پنج‌شنبه در مراسم اربعين فرمانده جبهه مقاومت شهيد «مرتضي حسين‌پور» در گلزار شهداي شلمان لنگرود ضمن قدرداني از همه دست‌اندركاران برگزاري اين مراسم باشكوه اظهار داشت: از همه مردم اين شهر و شهرستان‌هاي اطراف‌، از خواهران و برادران‌، مهمانان گرانقدر‌، علما و روحانيون و خانواده‌هاي شهدا و همه كساني كه در ايجاد اين جلسه مهم و با ارزش نقش داشته و برنامه‌هاي بسيار خوب‌، پرمحتوا و ارزشمند اجرا كردند و همچنين از مجري توانمند و ميهماناني كه از عراق و سوريه حضور يافتند، ‌تشكر مي‌كنم.
فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه شهدا همگان ارزشمند و داراي جايگاه والايي هستند و البته ارزش‌هاي آنها متفاوت است، بيان كرد: هنگامي كه شهيد مطهري به شهادت رسيدند، امام(ره) گفت كه ثمره جان من از دنيا رفت يا در زمان شهادت شهيد دكتر بهشتي، ايشان را تشبيه به يك ملت كردند. شهدا اثرات متفاوتي روي جامعه دارند.
وي با بيان اينكه امروز كساني كه از عراق، افغانستان و پاكستان به‌عنوان مدافع حرم به سوريه آمده‌اند، همه بدون استثنا داوطلبانه حضور يافته‌اند، اظهار داشت: شهدا افراد زيرك و باهوشي هستند و دليل آن پيروزي آنها در دنيا و آخرت است. ذكاوت در اين نيست كه من چگونه ثروت‌اندوزي كنم، در اين نيست كه در رقابت با كسي چگونه مكاني را تصرف كنم، ذكاوت اين است كه من چطور بين دنيا و آخرت ابدي بتوانم برنده آخرت ابدي شوم، اين است كه بين دو مرگ اختياري و اجباري، انسان بتواند داوطلبانه مرگ اختياري را انتخاب كند.
فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ديگر عامل اشتياق جوانان در سوريه و عراق را «وجدان و انسانيت» عنوان كرد و گفت: ‌جوانان بصير، مؤمن و انقلابي ايران اسلامي وقتي مي‌بينند كه مردم مظلوم در شهرهاي سوريه و عراق در محاصره انسان‌هاي گرگ‌سيرت هستند، ايثار و از خود‌گذشتگي نشان مي‌دهند.
فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در بخش ديگري از سخنانش با بيان اينكه در برخي موارد ديپلماسي جواب نمي‌دهد، بيان داشت: چرا در بُعد حكومتي تصميم گرفتيم در سوريه و عراق وارد شويم، بايستيم و كمك كنيم. چند مسئله مهم است و وجود دارد كه اينها حلش از راه ديپلماسي غير‌ممكن است يعني ميخ ديپلماسي با هر چكشي به سنگ سخت اين موضوع فرو نمي‌رود.
وي ادامه داد: برخي نادانسته سخن‌پراكني مي‌كنند، اگر برخي كارها با ديپلماسي قابل حل بود، امام علي(ع) و امام حسين(ع) از همه بهتر اهل ديپلماسي بودند، چرا اين دو در بعضي جاها دست به شمشير بردند؟ چرا امام حسين (ع) با خون خود و فرزندانش، از اسلام دفاع كرد؟ چون آن منطق، منطق ديپلماسي نبود. در مورد تروريست‌هاي منطقه راهي جز مقابله نيست، وقتي كه منطق طرف مقابل اين است كه شما از نظر ديني واجب‌القتل هستيد و كشتن تو به هر تعداد بهشت را بر او واجب مي‌كند، آيا امكاني براي اين ديپلماسي وجود دارد؟
سرلشكر سليماني در ادامه سخنانش با بيان اينكه بايد بر دليل دادن حكم جهاد توسط آيت‌الله سيستاني تفكر كرد، عنوان كرد: چرا آيت‌الله سيستاني مرجع و عالم بزرگ شيعه حكم بلند بالاي جهاد را صادر كرد، چراكه راهي جز اين نبود. چرا ولي‌فقيه و امامِ امروز جامعه ما، اصرار به ايستادگي براي خشكاندن ريشه اين خبيثه‌ خطرناك دارد؟ آنها هدفشان اين است كه همه را از سر راه بردارند و به ما برسند، آن خبيثي كه اعلام حكومت عراق و شام كرد، پل اولش براي رسيدن به ايران اسلامي بود.
وي گفت: داعش، عراق و شام را پلي براي رسيدن به ايران مي‌داند، آيا ما مي‌توانستيم بنشينيم ببينيم عراق و سوريه كي سقوط مي‌كند و به ما برسند؟ بعد از ورود به مرزها، آنها قصد كشتار داشتند و هيچ انسان متفكري چنين چيزي را قبول نمي‌كند كه هيچ عكس‌العملي نشان ندهد و بايد اين حركت در نطفه خشكانده مي‌َشد.
فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با تأكيد براينكه هدف دشمن و داعش تصرف كشور ايران است، افزود: صدام 20 هزار كيلومتر از خاك ما را اشغال كرد و راهي جز مقاومت در برابر اين افراد با اهداي جان وجود نداشت و يكي از دلايل اهداي 200 هزار شهيد در جنگ تحميلي، همين مورد بود. ملت فلسطين نيز نمي‌تواند بدون جنگ و جهاد، فلسطين را پس بگيرد و بايد در اين راه فداكاري كرد.
فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با طرح اين سؤال كه چرا دشمنان جرئت تجاوز به خاك ما را ندارند؟ خاطرنشان كرد: دليلش تجربه موفقي است كه ملت ما در دوران دفاع مقدس و امروز در عراق و سوريه از خود نشان مي‌‌دهد. دشمنان تلاش كردند اين جنگ را جنگ شيعه و سني جلوه دهند ولي امروز بيش از هر زمان در تاريخ، محبت بين شيعه و سني وجود دارد.
سرلشكر سليماني در بخش پاياني سخنانش تأكيد كرد: وقتي شهيد حججي به شهادت رسيد پيامي صادر و در آن تأكيد كردم تا سه ماه ديگر ريشه داعش را مي‌خشكانيم، الان هم مي‌گويم نابودي داعش نزديك است و تا دو ماه ديگر نابودي اين شجره خبيثه را جشن مي‌گيريم و ايران، روسيه، سوريه و عراق بايد اين جشن را برپا كنند.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار