کد خبر: 873073
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: توسعه عمرانی آستان مقدس امامزادگان آقا علی عباس و سید محمد (ع) ضمن ارتقای خدمات به زائران، برای مردم اشتغالزایی به همراه داشته است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین اصفهان ، حجت الاسلام رضا صادقی در حاشیه بازدید رئیس سازمان اوقاف از بقاع متبرکه شهرستان نطنز اظهار داشت: در راستای منویات مقام معظم رهبری برای تبدیل بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی، اقدامات خوبی برای توسعه عمرانی و فرهنگی آستان مقدس امامزادگان آقا علی عباس و سید محمد علیهما سلام انجام شده است.

تصریح کرد: این دو امامزاده بزرگوار سالانه پذیرای زائران بسیاری از نقاط مختلف کشور و حتی برون مرزی هستند و کرامات زیاد این امامزادگان ثمره زیارت زائران است.

مدیر کل اوقاف استان اصفهان افزود: مردم سخت کوش شهرستان نطنز بسیاری از مراسمات معنوی و مذهبی خود را در این آستان مقدس برگزار می کنند که از جمله بزرگترین این مراسم ها می توان به گردهمایی بزرگ مردم شهرستان نطنز و شهرهای اطراف به نام «چهل و هشتم» اشاره کرد که در فهرست ملی میراث فرهنگی ناملموس کشور به ثبت رسیده است.

حجت الاسلام صادقی اذعان داشت: زحمات هیئت امنای آستان مقدس برای توسعه عمرانی این مکان بسیار گسترده بوده است و امروز در مراسم افتتاح واحدهای اقامتی، تجاری و درمانی خود گویای این فعالیت ها است.

مدیر کل اوقاف استان اصفهان در پایان تأکید کرد: با توجه به شعار سال ۹۶، توسعه عمرانی آستان مقدس ضمن ارتقای سطح خدمات به زائران، موجب اشتغالزایی در دو بخش ساخت و ساز و ارائه خدمات برای مردم شهرستان نطنز شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار